کد مطلب: 

15885

وزیر ارتباطات: مالکیت کابل مسی متعلق به شرکت مخابرات است، اما استفاده از آن باید مدیریت شود

وزیر ارتباطات: مالکیت کابل مسی متعلق به شرکت مخابرات است، اما استفاده از آن باید مدیریت شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره استفاده از امکانات کابل‎های مسی از سوی اپراتورها، افزود: مالکیت کابل مسی به شرکت مخابرات تعلق دارد اما استفاده از آن باید مدیریت شود.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی در نشست صمیمی با اپراتورهای سرویس‎های ارتباطی، رادیوئی و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای تمامی اپراتورها و فعالان حوزه ICT لازم‌الاجراست.

 

وزیر ارتباطات در پاسخ به پرسش نماینده‎ی شرکت‎های PAP درباره اجرای مصوبه ۱۸۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، گفت: شرکت‎های PAP در صورت اعمال تخفیف ۲۰ درصدی به کاربران از تخفیف پهنای باند شرکت ارتباطات زیرساخت برخوردار می‌شوند.

 

وی ادامه داد: بر همین اساس لیست شرکت‎هایی که طبق بررسی‎های رگولاتوری، تخفیف ۲۰ درصدی را به کاربران نهایی یعنی مردم ارائه کرده‌اند به شرکت ارتباطات زیرساخت ارائه می‌شود تا بر اساس این موارد، تخفیف مربوط به پهنای باند برای این شرکت‎ها اعمال شود.

 

دکتر محمود واعظی درباره استفاده از امکانات کابل‎های مسی از سوی اپراتورها، افزود: مالکیت کابل مسی به شرکت مخابرات تعلق دارد اما استفاده از آن باید مدیریت شود و ما در حال مطالعه و بررسی وضعیت کشورهای مشابه خودمان در این حوزه هستیم تا براساس تجربه‌های جهانی در مورد مدیریت بهینه آن و استفاده سایر شرکت‎های بهره‌بردار به تصمیم‌گیری درستی برسیم.

 

وی تصریح کرد: تفاهم بین شرکت مخابرات و شرکت‎های PAP و رقابت سالم بین آنها، برای اپراتورها ارتقاء کیفیت و بالندگی و برای مردم خدمات‌رسانی بهتر را به دنبال خواهد داشت.

​گفتنی است؛ حمایت از شرکت‎های دانش‌بنیان و ادامه فعالیت آنها در قالب کنسرسیوم، جهت حضور قوی‌تر در بازار ICT، بازنگری در پروانه‌های SAP و ایجاد زمینه تعامل بیشتر اپراتورها با بخش‎های مختلف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از موضوعات دیگری بود که در نشست مدیران عامل اپراتورها با وزیر، معاونین و برخی از مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-27 10:14

افزودن دیدگاه جدید