کد مطلب: 

15878

گاف جنجالی «ماه عسل»/ باز هم سوء استفاده علیخانی از احساسات مردم!

گاف جنجالی «ماه عسل»/ باز هم سوء استفاده علیخانی از احساسات مردم!

«در نهایت صدای من به گوش علیخانی رسید و وقتی با من تماس گرفت و گفتم که شما اسرار زندگی مردم را نباید فاش کنید، پاسخ داد: مهربانی این خانم باید جهانی شود و اگر این اطلاعات را به جایی بدهید، من از شما چهره بی‌رحم‌ترین پدر دنیا را می‌سازم و تلفن را قطع کرد.»

به گزارش سیتنا، سایت برنا نوشت: برنامه ماه عسل همیشه پر از حاشیه بوده است. اما حاشیه ای که این بار شاهد آن بودیم، از دیگر برنامه ها بارزتر بود.

صبح امروز علیرضا سهرابی، پدر فاطمه سهرابی، دختربچه نابینا و ناشنوایی که چند روز پیش همراه با خانمی میهمان این برنامه بود در پی تماس از این برنامه به شدت ابراز گله مندی و شکایت کرد و گفت: پدر واقعی فاطمه من هستم. ما در مشهد ساکن هستیم و این خانم، پرستار فاطمه بوده است.

کمی این صحبت برای مان جای شک و شبهه داشت تا جایی که از وی تقاضا کردیم که مدارک خود را برای ما ارسال کند. مدارک به دست ما رسید و حالا ادامه ماجرا:

من پدر فاطمه سهرابی تمام حرف‌های علیخانی را تکذیب می‌کنم. روز اول که برنامه ماه عسل با حضور دختر من پخش شد با تمام شماره‌های سازمان صداوسیما تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نبود. داستان آنطور که در ماه عسل گفته شد نبود بلکه من پدر واقعی فاطمه هستم و من هرگز دخترم را رها نکرده ام.

وی در ادامه افزود: با تماسی که با گروه اجتماعی شبکه سوم سیما داشتم فقط به این پاسخ رسیدم که به ما ربطی ندارد. دستم به جایی بند نبود؛ به بازرسی صداوسیما مراجعه کرده که خواستار نامه ای مکتوب از من شدند و قول جواب یک روزه به من دادند که با گذشت چهار روز هنوز هیچ پاسخی از آن سازمان به من داده نشده است.

وی با انتقاد از صداوسیما و برنامه ماه عسل ادامه داد: آبروی مسلمان از کعبه هم مهم تر است. ماه عسل ماه تلخ زندگی من شد.

سهرابی گفت: روزی که برنامه ماه عسل را با حضور دخترم دیدم شوکه شدم و با پرستاری که برای مدتی مسئولیت مراقبت از فاطمه را برعهده داشته، در همان روز تماس گرفتم ولی متاسفانه به من پاسخ نداد. البته بعد از پایان برنامه با من تماس گرفت و من بسیار گله و شکایت کردم. من بی خبر بودم و آن زمان دیدن فاطمه با آن حال و روز در این برنامه مرا شوکه کرد. در همان لحظه خانم نوابی نژاد با تلفن پرستار با من تماس گرفت و گفت که می خواستیم شما را هم دعوت کنیم ولی حراست این اجازه را به ما نداد. در این هفته در روز یکشنبه دوباره با خانم نوابی نژاد تماس گرفتم و گفتم که من هنوز قانع نشدم. من پدر واقعی فاطمه هستم. این کار شما خلاف قانون بوده است. ولی در پاسخ به من گفت من جواب شما را روز پنجشنبه داده ام.

سهرابی با بغض ادامه داد: این خانم تلفن را روی من قطع کرد تا جایی که هر چقدر تماس گرفتم پاسخگوی من نبود. از آنجایی که خط ناآشنای دیگری داشتیم، با وی تماس گرفتیم و تا نام ما را شنید، باز هم گوشی را قطع کرد.

پدر فاطمه گفت: در ادامه پیگیری ها، به مسئول برنامه با شماره 0912313 تماس گرفتم و در پاسخ به من گفت که من اطلاعی ندارم و به من ربطی ندارد. نهایت صدای من به گوش علیخانی رسید و وقتی با من تماس گرفت و گفتم که شما اسرار زندگی مردم را نباید فاش کنید، پاسخ داد: مهربانی این خانم باید جهانی شود و اگر این اطلاعات را به جایی بدهید، من از شما چهره بی رحم ترین پدر دنیا را می سازم و تلفن را قطع کرد. البته من صدای وی را ضبط نکردم.

سهرابی گفت: فاطمه دختری با معلولیت 80 درصد است. حتی تمام مسئولان بیمارستان مرا به اسم و چهره می شناسند. چون دایم در حال پیگیری وضعیت دخترم هستم. دختر من نابیناست و 50 درصد شنوایی دارد. تمام عکس العمل های دختر من به خاطر همین 50 درصد شنوایی بوده است نه داستانی که خانم پرستار سر هم کرده بود.

پدر فاطمه ادامه داد: من دخترم را رها نکردم و دخترم تحت تکفل من است. من هر ماه به دخترم سر می زنم و یا برای دخترم و پرستارش بلیط می‌گیرم و آن‌ها به مشهد می‌آیند. به علت نداشتن مدرسه مناسب برای فرزندم در مشهد که فاطمه بتواند در آن مرکز آموزش ببینید به اجبار به تهران آمدم و تا 5 سالگی دخترم در تهران زندگی کردم.

 

 

وی همچنین اظهار داشت: من از شش ماهگی برای درمان دخترم به تهران آمدم و فاطمه 9 بار در تهران عمل شده تا به اینجا رسیده است. علت انتخاب این پرستار هم این بود که ایشان را انتخاب کردیم فلج نبود و به علت اینکه بعد از مدتی معلول شد بهتر توانستند یکدیگر را درک و بین این دو وابستگی شدیدی ایجاد شد.

و در پایان به این نکته اشاره کرد که : «ماه عسل، تلخ ترین ماه زندگی من شد!»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-26 14:59

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
با این نظرت نشون میدی چشم دیدن پیشرفت بقیه رو نداری! تازه علیخانی که ادعایی نداره همیشه مجری بوده و هست!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر داریوش
راست میگه دیگه فقط میخواد خودشو معروف کنه باور کنید چند سال دیگه میشه رئیس صداسیما یا رئیس جمهوری چیزی اینجوری که داره پیش میره جلوشو بگیرین خواهشن
ارسال شده توسط داریوش در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
boro baba! khobe omad roze badesh tozi adada!!! vaghti chizi nemidoni harf nazan va zodam ghezavat nakon! barat motasefam vaghean!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
گمان کنم آقای علیخانی با کمبود سوژه مواجه شده است که به هر چیزی چنگ می زند. دیگر مطلبی برای گفتن ندارد فقط می خواهد وقت مردم را پرکند
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
هر طور که داستان گفته شده نهم نیست...این پدر فرزندشو رها ک،ده...حالا دنبال چیه...
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر محمد
با سلام برای صدا و سیمای ایرام متاسفام که یکی از ضعیفترین و مغرورترین مجریان خودش رو روی آنتن میبره. درسته علیخانی بابت ساخت این برنامه دست به هر کاری میزنه و جواب گو هم نیست. مثل برنامه ای که پدری که پسرش به طرز فجیحی جلوی خونش کشته شد و اجازه رفتن به بیمارستان رو هم بهش ندادن و به زور میخواست از اون پدر رضایت بگیره تا بتونه یه چهره بشه و در آخر وقتی اون پدر رضایت نداد با لحن بدی ترکش کردت. حرف دیگه ای واقعا نمیشه زد جز اینکه بگم بدترین سازمان این کشور میتونه صدا و سیما باشه از تمام وجوه خبر رسانی، سانسور، تولیدات و . . .
ارسال شده توسط محمد در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مهرنوش
جناب آقای علیخانی سلام؛ خواهش می کنم لطفاً پاسخگو باشید.
ارسال شده توسط مهرنوش در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
درود بر احسان علیخانی بهترین برنامه است که مردم به پای تلویزیون می نشاند.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
در توانا بودن علیخانی شکی نیست اما همین بس که با همین زبون بازیاش به اینجا رسیده از پدر فاطمه خواهش دارم از طریق دستگاه قضایی پیگیری کنند
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
من واقعااز مردممون متاسفم که به شعور دیگران توهین میکنند چون همه این حرفا دروغه مثلا کسی که نوشته به زور میخواسته رضایت بگیره کاملا دروغ گفته چون علیخانی فرداش اومد گفت که ما قصدمون رضایت گرفتن نبوده چرا حرف در میارین من از همه ی شما مردم خواهش میکنم که این حرفارو باور نکنید چون علیخانی بچه نیست که خودشو کوچیک و خراب کنه سعی هم نکنید خرابش کنید چون انقدری محبوب هست که با این چرندیات خراب نشه...
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
نمیدونم حقیقت چیه ولی هر چی باشه خداوند متعال از همه آکاه تر و دانا تر هست. خدای ناکرده اگه حق کسی بخواهد ضایع بشه خودش خیلی خوب جواب میده طوری که هیچ کس نمیتونه باور کنه. منم نمیدونم چه کسی راست میگه یا دروغ واسه همین قضاوت نمیکنم و میگم بسپاریدش به خدواند که الحق خیلی خوب جواب میده...>
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مدافع
اگه حرفیم تواون برنامه حالایادرست یاغلط زده شده اززبون اون خانوم پرستاربوده چه ارتباطی به اقای علیخانی داره؟؟ بچه هالطفامنصف باشین راحتم راجب کسی قضاوت نکنین مااصلانمیدونم حرف کی درسته!!
ارسال شده توسط مدافع در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
در کشور وجامعه ای که هر جا و هر لحظه اش به تنهایی یک سوژه هست،من فکر نمیکنم برنامه سازهای ما با کمبود سوِِِژه مواجه باشند.هرکدام ما حداقل ماهی یکبار یک چیز عجیبی میشنویم یا در کنارمان متوجه میشویم.اینقدر بی انصاف نباشیم.این قسمت برنامه نقاط قوت زیادی هم داشت.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
مزخرف ترین برنامه،با اجرا شخصی.ریاکار،دروغگو،خودنما ومغرور،واقعا واسه بعضیا متاسفم که وقتشونو بخاطر این برنامه هدر میدن،...
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
واقعا برا اين عليخاني متاسفم كه با ورود به زندگي خصوصي ديگران سعي در محبوبيت خود دارد.چرا تا اين حد به اين آقا اجازه ميدهند؟بخدا برنامه اين توهين به شعور يه ملته.اينم خوب بلده چطوري ملتو خام كنه .از راه احساساتي كردن مردم خوب حرفا شو به كرسي مي نشونه.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
باسلام .عليخاني كلا آدم مغروريه.چهر سال پيش تو حرم امام رضا ديدمش اينقدر بد برخورد كرد كه از ديدن چهره اش متنفرم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
اقای علیخانی هنوز هم پیش ما محبوبیت دارن
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر نگار
واقعا برنامه خوبیه و اگر اقای سهرابی بچه اش را دوست داشت ان را در مشهد پیش خود ویا با او به تهران میامد تا بچه اش را به حال خود نگذاردودست پرستار نمی سپرد وخودش و همسرش با مهر پدر و مادری او را بزرگ میکردند د یگر جای شک به وجود نمی ایدوامیدوارم روز عید فطر دوباره فاطمه به برنامه ماه عسل بیید
ارسال شده توسط نگار در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
واقعا متاسفم كه اينطور اقاي عليخاني احساسات مردم شريف را به بازي ميگيره
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر بهروز
بدبخت مردمانی که که نمی دانیم با چه ترفندی بلند می شن میان تلویزیون و همه اسرار خود را فاش می کنند تا یکی مثا همین علیخانی آنها را با غروز خودش له کنه و بعدش هم یه پولی به جیب بزنه . من و خانواده ام نهاین برنامه بلکه چمد سالیه که هر برنامه ایی را که این آدم مجری اش باشه نگاه نمی کنیم . خداییش بگم تا حالا با هر کی صحبت کرده ام ، او هم همین احساس را داشت .
ارسال شده توسط بهروز در 11 دى 48 - 04:03
تصویر nilooofar
واقعا از آقای ضرغامی میخایم به این برنامه رسیدگی کنن و پایان بدن!!هر قسمتش پر از بی ادبی ونقش بازی کردنه مجریه!!با تیپ های ضایعی هم که میزنه!!هنوز شلوار قرمز و کت براق پارسالش یادم نرفته امسال هم تو جند برنامه اش موهای کاشته شده اش(میتونین عکس های سابقش رو ببینین که چقدر بی مو بوده) فشن کرده بود.نمیدونم صدا وسیما با تجربه ی آقایون مجری فراری(ح و م) و مجری فریبکار و پاکسازی شده(جم...) چطور باز تریبون و سوژه شو میده دست همچین افرادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال شده توسط nilooofar در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مدافع
دوستای گلم فکرنمیکنین زیاد دارین تندمیرین؟؟ درسته احسان یه جاهایی باسرعت میره تودل مهمونش یاازکلمات نسنجیده ای استفاده میکنه اماخدایی یکی به من بگه تقصیره احسان تو اون برنامه چیه؟ اون که نیومد داستانو روایت کنه!اون خانوم توضیح داد پس راست ودروغ بودنشم پای خودش.درست میگم یانه؟؟! احسان مجریه توانمندیه لایق توهین وقضاوت ازروی بی اطلاعی وبی عدالتی نیس... احسان همون کسیه که دل خیلی ازآدماراتوهمین برنامه شادکرد.خیلیارابه زندگی برگردوند.فراق27ساله روپایان داد.حتی باعث وبانیه رسیدنه خیلی ازدلای عاشق بهم دیگه شد.پس اگه میخواین کسی روقضاوت کنین ضعف وقوتشوباهم ببینین .ببینین کدوم کفه ترازوش سنگین تره فقط نیمه خالیه لیوانو نبینیم...پرگوییای منوببخشید.دوستون دارم. یاعلی
ارسال شده توسط مدافع در 11 دى 48 - 04:03
تصویر رضاا
اين اصلا درست نيست كه اگه ماازبرنامه اي خوشمون نمياد اونو به هر طريقي بكوبيم اين برنامه هم ايرادهاي خاص خودشو داره مگه برنامه خاي ديگه بدون ايرادند برنامه خبر پرازدروغ سريالهاي تلويزيوني پر ازجنگ ودادوبيداد واموزش پرخاشگري به فرزندانمان پس زياد سخت نگيريد بشينيد نگاه كنيد تااذان پخش بشه نمازروزتون قبول عيدتون هم مبارك6
ارسال شده توسط رضاا در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
قضاوت بیجا نکنیدهرچندطرفدارآقای علیخانی نیستم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
علیخانی فقط با احساسات مردم بازی میکنه و یه جور برنامه گدایی از احساسات مردم. ماه عسل رو تعطیل کنین
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
بالاخره برنامه است دیگه تو هربرنامه ای ممکنه ازاین اتفاقاپیش بیاد.البته هردوطرف مقصرهستن دیگه ولی بیشترش اون پرستاره چون مث اینکه بیشترحرفاش دروغ بوده
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر فاطمه
آقای علیخانی یکم رک هستن واین رو هم بدونن که فاصله بین رک بودن وبی ادبی به اندازه یه تاره مواه.
ارسال شده توسط فاطمه در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید