کد مطلب: 

15873

پیروزی روابط عمومی حماس در مقابل رژیم صهیونیستی

کاوشگران روابط عمومی، نوشت: حماس در نبرد با رژیم صهیونیستی به لحاظ روابط عمومی دست بالا را دارد.

به گزارش سیتنا، روزنامه نیویورک تایمز از قول شرکت "BRANDWATCH" که بر روند فعالیت های رسانه های اجتماعی نظارت می کند، می نویسد: بررسی های شرکت فوق نشان می دهد، پس از بیش از یک هفته از این نبرد، توییتر HASHTAG#GAZAUNDERATTACK (غزه زیر حمله) 622000 TWEET داشته و این در حالیست که توییتر HASHTAG#ISRAELUNDERFIRE اسرائیل زیر آتش تنها از 36000 TWEET، برخوردار بوده است.

گزارش "نیویورک تایمز " اضافه می کند، فیس بوک مربوط به رژیم صهیونیستی در مدت 8 روز اول نبرد تنها 660 مراجعه داشته ، ضمن آنکه توییتر دیگر مربوط به فلسطین به آدرس HASHTAG#FREEPALESTINE (فلسطین را آزاد کنید) ، 220000 مرتبه مورد استفاده قرار گرفته است.

نیویورک تایمز همچنین به این نکته می پردازد که رژیم صهیونیستی در توییتر خود از عکس جعلی استفاده می کند و دست کم در یک مورد عکسی را به اشتراک گذاشته که در آن یک معترض مسلمان معتعقد پلاکاردی را در دست دارد که در آن نوشته شده : تروریزم حماس علیه اسرائیل را متوقف کنید "  و نیز " غزه را از حماس آزاد کنید.

این عکس جعلی در حالی در توییتر رژیم صهیونیستی آمده که در اصل به تظاهراتی مربوط می شود که در نوامبر سال 2012 در سارایوو بوسنی روی داده و  توسط کامپیوتر دست کاری شده است.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-26 10:38

افزودن دیدگاه جدید