کد مطلب: 

15857

جلسه‎ی وزیر ارتباطات با فعالان صنعت مخابرات برای ترغیب سرمایه‎گذاری در شبکه‎ی ملی اطلاعات

جلسه‎ی وزیر ارتباطات با فعالان صنعت مخابرات برای ترغیب سرمایه‎گذاری در شبکه‎ی ملی اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: سیاست دولت تدبیر و امید ورورد و دخالت در بخش خصوصی نبوده و نیست، بلکه تلاش می کند تا به عنوان حامی بخش خصوصی بیشتر جنبه نظارتی داشته باشد. 

 

به گزارش سیتنا، دکتر "محمود واعظی" در یکی از شبکه‎های اجتماعی داخلی نوشت: " اخیرا جلسه ای با اعضای سندیکای صنعت مخابرات و فعالان بخش خصوصی در حوزه مخابرات داشتم. هدف اصلی از اینگونه جلسات تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری در حوزه ICT است. در این جلسه بیان کردم که تصمیم این وزارت حمایت از بخش خصوصی است و در این بخش ما قصد تصدی گری نداریم. در واقع سیاست دولت تدبیر و امید ورورد و دخالت در بخش خصوصی نبوده و نیست، بلکه تلاش می کند تا به عنوان حامی بخش خصوصی بیشتر جنبه نظارتی داشته باشد.

در این جلسه از حاضرین صنعت مخابرات خواستم سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه انجام دهند و ارتباط مستمر با مجامع علمی و دانشگاهی در جهت گسترش فضای اشتغال و کسب و کار و زمینه های حرکت به سمت توسعه پایدار در حوزه ICT داشته باشند.
در این نشست آقای مهندس جهانگرد ریس سازمان فناوری اطلاعات گزارشی از وضعیت شبکه های اطلاعات و روند پیاده سازی آن در کشور و تلاش همه جانبه وزارت ارتباطات برای به انجام رساندن این شبکه تا پایان برنامه پنجم ارایه دادند.
در انتها با توجه به ظرفیت مناسب بخش خصوصی خواسته شد که نقش و سهم موثری در اجرای شبکه ملی اطلاعات داشته باشند".

انتهای پیام
 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-25 09:13

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
شما انحصار زیرساخت رو ازش بگیر و نگذارید ایرانیان نت هم انحصار داشته باشه بعد از بخش خصوصی بخواه وارد بشه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید