کد مطلب: 

15856

وزیر ارتباطات: کشورهای عربی در مورد این سکوت تاریخی خود باید جوابگوی مردم مسلمان باشند

وزیر ارتباطات: کشورهای عربی در مورد این سکوت تاریخی خود باید جوابگوی مردم مسلمان باشند

وزیر ارتباطات اظهار داشت: کشورهایی مانند عربستان که خود روی رژیم صهیونیستی را در کشتار مسلمانان سفید کرده اند، باید در آینده ای نزدیک در مورد این سکوت تاریخی خود جوابگوی مردم مسلمان باشند.

به گزارش سیتنا، محمود واعظی در گفت گو با خبرنگار موج، در مورد حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس گفت: این حضور برگ زرین دیگری در دفتر پرافتخار مردم مسلمان ایران است که بار دیگر انزجار خود را از کشتار مردم بی دفاع فلسطین نشان دادند.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر حدود یک هزار نفر از مسلمانان فلسطینی که بیشتر آنان را کودکان و زنان تشکیل می دهند، به فیض شهادت رسیدند. که این؛ یعنی تا کنون یک دهم جمعیت فلسطین توسط اسرائیل شهید شدند.

 

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه اگر جمعیت ایران را 80 میلیون فرض کنیم اتفاقات فلسطین اگر با جمعیت ایران سنجیده شوند 8 میلیون ایرانی را شامل می شود.

 

وی افزود: کشتاری که در دو سه روز گذشته توسط رژیم اسرائیل در کشور مسلمان فلسطین انجام شده است در 30 سال گذشته بی سابقه بوده و این درحالی است که کشورهای مدعی حقوق بشر در مقابل کشته شدن یک سرباز اسرائیلی قطعنامه صادر می کنند.

 

واعظی ضمن اشاره به کشورهای عربی در سکوت معنی دار این کشورها در قبال جنایت های اخیر گفت: کشورهایی مانند عربستان که خود روی رژیم صهیونیستی را در کشتار مسلمانان سفید کرده اند باید در آینده نزدیک در مورد این سکوت تاریخی خود جوابگوی مردم مسلمان باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-25 08:54

افزودن دیدگاه جدید