کد مطلب: 

15841

دعوت وزارت ارتباطات از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت وزارت ارتباطات از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین ، وجدانهای آگاه و آزاد در تمام دنیا را بیدار ساخته است.

 

به گزارش سیتنا، در اطلاعیه ای که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص راهپیمایی روز قدس صادر شده آمده است: این جنایات، موجی از نفرت‌ را از رژیم نامشروع صهیونیستی به دنبال آورده و روز جهانی قدس امسال را به همایش جهانی ضد صهیونیستی جهانی، متشکل از مسلمانان و غیر مسلمانان تبدیل کرده است.

 

روز‌جهانی‌قدس‌، روز‌ آرمانهای‌ بلند‌ امام‌ راحل‌؛‌ روز‌ همدردی‌ با‌ مردم‌ مظلوم ‌‍و بی‌گناه غزه را با طنین تکبیر و خروش مشت هایمان پاس می داریم و با فریاد عدالت خواهی تمامی مسلمانان جهان به حمایت از مردم بی دفاع فلسطین که با دستان خالی مورد آماج حملات وحشیانه دشمن قرار گرفته اند؛ به احیای حق مسلم آنان و انزجار از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست می پردازیم.

 

بدینوسیله ما کارکنان، مدیران‌ و بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های وابسته، جنایات وحشیانه رژیم اشغاگر قدس در نسل کشی آشکار مردم مظلوم و بی دفاع غزه را به شدت محکوم کرده و حمایت قاطع خود را از مردم ستمدیده فلسطین اعلام می‌کنیم و ضمن دعوت از آحاد مردم عزیز ایران اسلامی، همدوش مردم غیور و آزاده در سراسر دنیا ، پرشور تر از همیشه در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-23 20:03

افزودن دیدگاه جدید