کد مطلب: 

15833

طرح گسترده جمع‌آوری ماهواره در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح گسترده جمع‌آوری ماهواره در آینده‌ای نزدیک در استان خبر داد.

 

به گزارش سیتنا، سردار منوچهر امان‌اللهی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر قانون هر نوع خرید، فروش، نصب و استفاده از ماهواره جرم بوده و پلیس نیز بر اساس قانون با مرتکبین اینگونه جرایم برخورد می‌کند.

وی با اشاره به جمع‌آوری 300 دیش ماهواره طی هفته‌های گذشته در کرمانشاه، عنوان کرد: در آینده‌ای نزدیک طرح گسترده جمع‌آوری ماهواره در استان اجرایی خواهد شد.

امان‌اللهی، اولویت در برخورد با ماهواره را برخورد با توزیع کنندگان و نصابان آن عنوان کرد و افزود: پلیس همچنین در صورت مشاهده هر نوع دیش ماهواره در منازل با آن برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه همواره طرح جمع آوری ماهواره در دستور کار پلیس قرار داشته است، گفت: در برخی مقاطع این برخوردها با شدت بیشتری صورت گرفته و در برخی مقاطع نیز کم رنگ بوده، اما همواره طرح برخورد با ماهواره در دستور کار پلیس قرار داشته است.

امان‌اللهی در ادامه با بیان اینکه در برخی جرائم از جمله خرده فروشان مواد مخدر مجازات‌ها با جرایم همخوانی ندارد، عنوان کرد: افزایش و تشدید مجازات این افراد باید توسط قانونگزاران در دستور کار قرار گیرد.

وی زندان را تنها راه اعمال مجازات ندانست و اظهار کرد: باید قبل و فرای اقدامات قهری و پلیسی در برخورد با معضلات اجتماعی به دنبال ریشه معضلات و رفع آنها بود.

امان‌اللهی امنیت را حاصل کار جمعی دانست و اظهار کرد: همه افراد در ایجاد و تامین امنیت جامعه موثر هستند و در همین راستا و به منظور تامین امنیت باید از ظرفیت همه افراد و دستگاه‌های استان استفاده شود.

وی اظهار کرد: باید با دادن آموزش‌های مختلف مردم را نسبت به معضلات اجتماعی حساس کرد و شناخت درستی از شرایط و معضلات جامعه به آنها داد و به موازات آن نیز اقدامات تشخیصی و پیشگیری از وقوع جرم را پیگیری کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه در زمینه رواج مصرف شیشه در آرایشگاه‌های زنانه اظهار کرد: اداره نظارت بر اماکن عمومی باید در این زمینه بررسی‌های لازم را انجام دهد و در صورت گزارش موردی پلیس قطعا با آن برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه چنین مواردی در کرمانشاه گزارش نشده است، اظهار کرد: متاسفانه بسیاری معضلات تنها در حد شنیده‌ها در استان وجود دارد، اما نقل آن در محافل مختلف ادعای وجود آن را تحکیم می‌کند.

منبع: ایسنا

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-23 11:08

دیدگاه‌ها

تصویر رويا
آخه مسئولين ميگن ماهواره رو به خاطر پخش فيلم هاي ناجور مي خوان جمع كنن.ولي عملكرد اينگونه نيست فقط شبكه هاي سياسي واجتماعي پارازيت مي شن.وشبكه هايي كه فيلم ناجور مي زارن هيچگونه پارازيتي ندارن.براي شفاف سازي اول با خودمون روراست باشيم.مشكل تو فيلم ناجور نيست.انگار تو اطلاع رساني هايي است كه براي برخي خوشايند نيست.
ارسال شده توسط رويا در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
این نیروی انتظامی کی دست از سر این ماهواره ها بر میداره ما که خسته شدیم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
کاسه داغتر از آش الان همه میدونن که عصر تکنولوزی جای تعجبه که هنوزم چنین آدمهایی به خودشون اجازه میدن به حریم خانه های مردم به انواع راهها وارد شوند این آدمها هزینه بیت المال را صرف این افکار غلطتشون میکنن میشه با این پولها به طریق بهتر با مردم کمک کرد
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید