کد مطلب: 

15828

وضعیت فعلی شرکت مخابرات ایران را در حال گذر از مسیر تغییر است

وضعیت فعلی شرکت مخابرات ایران را در حال گذر از مسیر تغییر است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: مدیران ارشد شرکت های مخابرات استان ها شخصا بر فرآیند انجام طرح فرهنگ سازمانی در استان ها نظارت و تیم اجرایی را مساعدت و همراهی کنند.

 

به گزارش سیتنا، مهندس "مظفر پوررنجبر" افزود: از مدیران ارشد شرکت های مخابرات استانی از مدیرعامل تا رؤوسای ادارات انتظار دارم با حضور فعال خود در روزهای پیمایش فرهنگ سازمانی، برای کارکنان مجموعه خود الگو باشند.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، وضعیت فعلی شرکت مخابرات ایران را در حال گذر از مسیر تغییر عنوان کرد و افزود: در این شرایط حساس امید داریم تا با کمک تمامی کارکنان به جایگاهی بالاتر از جایگاه فعلی با اعتباری بین المللی دست یابیم.

 

وی بررسی فرهنگ سازمانی را یکی از اساسی ترین بررسی های کارشناسانه هر سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: در این پیمایش، بر اساس پاسخ های شما کارکنان که سازندگان اصلی فرهنگ حاکم بر آن هستید، وضعیت فعلی شرکت برای رسیدن به خطوط تعالی و آرمانی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

مهندس پوررنجبر همچنین، هدف کلی پیمایش فرهنگ سازمانی را دستیابی به برنامه ای مناسب برای رسیدن به اهداف راهبردی شرکت دانست و اظهار کرد: در پایان این پیمایش، خروجی های این بررسی، پس از تکمیل به اطلاع تمامی کارکنان خواهد رسید.

 

گفتنی ست، پیمایش سراسری فرهنگ سازمانی شرکت های مخابرات استانی به عنوان یکی از پروژه های مهم جریان کاری معاونت توسعه سرمایه انسانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به طور همزمان در روزهای 4 و 5 مردادماه سال جاری به صورت الکترونیکی در شرکت های مخابرات استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-23 09:17

افزودن دیدگاه جدید