کد مطلب: 

15827

خدمتی جدید از پست خراسان جنوبی

خدمتی جدید از پست خراسان جنوبی

در راستای گسترش همکاری های دوجانبه اداره کل پست خراسان جنوبی با دانشگاه بیرجند تفاهم نامه همکاری منعقد نمودند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت پست، اداره کل پست خراسان جنوبی با دانشگاه بیرجند در زمینه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود تفاهم نامه همکاری امضا نمودند.

 

عنایتی، مدیرکل پست خراسان جنوبی درخصوص این تفاهم نامه گفت: با هدف تسهیل و تسریع در فرایند ثبت نام دانشجویان مراحل تشکیل پرونده و پذیرش اولیه دانشجویان جدید الورود دانشگاه بیرجند به پست استان واگذار شد.

 

عنایتی با بیان این که تعامل مذکور در راستای اجرای مقررات بالادستی مبنی بر واگذاری خدمات قابل برون سپاری دستگاه های حاکمیتی به پست می باشد، افزود: با نظارت دانشگاه و برنامه ریزی هایی که در حال تدوین است این خدمت، هم زمان با ارایه سرویس تاییده تحصیلی به دانشجویان عزیز عرضه خواهد شد.

 

وی درخصوص فرایند تعریف شده این خدمت، اظهار داشت: مکانی ویژه، متناسب با حجم دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه بیرجند اختصاص و به امکانات و قابلیت های گسترده تجهیز گردیده که فرایند ثبت نام دانشجویان  با بهره گیری از فناوری های روز در نهایت تکریم صورت خواهد گرفت.

 

بر اساس این گزارش اداره کل پست استان خراسان جنوبی همچنین برای چهارمین سال متوالی همچنان ارایه دهنده خدمات بار حجاج در سطح کشور می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-23 09:14

افزودن دیدگاه جدید