کد مطلب: 

15813

سفر به آینده تحولات تبلت با Galaxy Tab S

سفر به آینده تحولات تبلت با Galaxy Tab S

Galaxy Tab S (گلگسی تب اس) نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت سامسونگ با آمیزه‌ای از پیشرفته‌ترین فناوری صفحه نمایش و نرم‌افزارهای خاص برای خلق تجربه‌ای تازه از سرگرمی است و کارایی بالایی در عملکرد Multitask (چندکاره) دارد. 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، این تبلت سوپر AMOLED (آمولد)، با ارائه طیف گسترده‌ای از رنگ‌های زنده، شاد و واقعی، فناوری صفحه نمایش در آینده را رقم زده است. 

 

کاربران Galaxy Tab S می‌توانند به‌راحتی در فضای آزاد و حتی زیر نور شدید آفتاب، تصاویر را شفاف و روشن ببینند و با استفاده از فناوری پیشرفته این تبلت در فضای باز نیز تصاویر را طبیعی مشاهده کنند.

از آنجا که فناوری سوپر AMOLED نیازی به نور پس زمینه ندارد، این تبلت انرژی کمتری نسبت به صفحه نمایش‌های LCD (ال سی دی) مصرف می‌کند، که این امر آن را به وسیله قابل حمل مناسبی تبدیل کرده است. این تبلت در دو اندازه طراحی شده که ضخامت هر دو 6/6 میلی‌متر است. Galaxy Tab S با داشتن وزنی معادل تنها 465گرم (10.5 اینچ) و 294گرم (8.4 اینچ) بسیار سبک و به راحتی قابل حمل است.  طراحی و ساختار زیبا و ظریف گلکسی تب اس، آن را به دستگاهی شیک و مدرن تبدیل کرده است.

 

علاوه بر زیبایی خود دستگاه، Galaxy Tab S پوشش‌های محافظ مختلفی را نیز با طرح‌های شکیل و کاربردی ارائه می‌کند. در Book Cover سه زاویه نمایش مختلف در نظر گرفته شده تا راحت‌ترین حالت برای تماشای ویدئوها، خواندن و یا تایپ کردن فراهم شود. سامسونگ برای کاربرانی که به دنبال این ساختار محافظBook Cover  اما با طراحی ظریف‌تر هستند، Simple Cover را ارائه می‌کند که پوشش محافظی سبک و کاملا متناسب است. صفحه کلید بسیار نازک و شکیل سامسونگ نیز مخصوص Galaxy Tab S طراحی شده که تنها با استفاده از یک گیره برای محافظت بهتر، به تبلت متصل می‌شود.

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-22 11:21

افزودن دیدگاه جدید