کد مطلب: 

15796

مدیرعامل رایتل، خبر داد: ارائه‎ی پیوست فرهنگی رایتل به رئیس جمهور برای تایید نهایی

مدیرعامل رایتل، خبر داد: ارائه‎ی پیوست فرهنگی رایتل به رئیس جمهور برای تایید نهایی

مدیرعامل رایتل از نهایی شدن پیوست فرهنگی رایتل در شورای عالی فضای مجازی خبر داد و گفت: پیوست فرهنگی رایتل به رئیس جمهور ارسال شده و در جلسه آتی این شورا نهایی خواهد شد.

 

به گزارش سیتنا، مجید صدری در گفتگو با خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به آخرین وضعیت تدوین پیوست فرهنگی تماس تصویری رایتل، گفت: بر اساس اعلام شورای‌ عالی فضای مجازی، پیوست فرهنگی رایتل توسط شورای‌عالی فضای مجازی نهایی شده است.
 
مدیرعامل رایتل با بیان اینکه دبیر شورای‌عالی فضای مجازی پیوست فرهنگی رایتل را برای تأیید نهایی برای رئیس جمهور ارسال کرده است، اظهار داشت: پیوست فرهنگی رایتل در جلسه آتی شورای عالی فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه نهایی آن اعلام خواهد شد.
 
وی با اشاره به زمان اجرای تماس تصویری رایتل در صورت تأیید نهایی پیوست فرهنگی، یادآور شد: به دلیل آنکه کلیه تست‌ها برای برقراری تماس تصویری رایتل انجام شده است، در صورتی که پیوست فرهنگی رایتل به تأیید اعضای شورای‌عالی فضای مجازی برسد، تماس تصویری رایتل، بر اساس شرایط ذکر شده در پیوست فرهنگی، برقرار خواهد شد.
 
صدری به بیان جزئیات این پیوست فرهنگ پرداخت و خاطرنشان کرد: پیش از این جلساتی در خصوص پیوست فرهنگی برگزار شده است و تا حدودی از مفاد آن مطلع هستیم؛ امیدواریم بتوانیم شرایط مندرج در پیوست را عملی کنیم.
 
مدیرعامل رایتل با اشاره به اینکه تماس تصویری رایتل جزو شروط رقابتی این اپراتور بوده‌ است، تاکید کرد: از آنجایی که مردم اپراتور رایتل را به نام «تماس تصویری» می‌شناسند، تأخیر در اجرای این سرویس باعث بروز خسران در این اپراتور شده است که این امر تأثیر بسزایی در فعالیت این اپراتور خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه امکان اعتراض و یا تجدید نظر پس از تأیید پیوست فرهنگی وجود دارد، یادآور شد: پس از تأیید پیوست فرهنگی، در صورتی که شرایط مورد قبول نباشد، امکان اعتراض و یا تجدید نظر به دو مرجع شورای‌عالی فضای مجازی و یا سازمان تنظیم مقررات وجود دارد.
 
صدری با تاکید بر اینکه دبیر شورای‌عالی فضای مجازی و رئیس سازمان تنظیم مقررات هر دو دید باز و روشنی نسبت به این موضوع دارند، افزود: امیدواریم با تعاملات مناسبی که در زمینه تدوین پیوست فرهنگی انجام شده است بتوانیم سرویس تماس تصویری را برقرار کنیم.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-20 20:46

افزودن دیدگاه جدید