کد مطلب: 

15619

وزیر ارتباطات، خبر داد: پوشش کامل همه‎ی اپراتورهای تلفن همراه با آغاز فاز دوم رومینگ ملی

وزیر ارتباطات، خبر داد: پوشش کامل همه‎ی اپراتورهای تلفن همراه با آغاز فاز دوم رومینگ ملی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید می‎کند: با امضاء تفاهم نامه رومینگ ملی و بوجود آمدن شرایط پوشش کامل ارتباطی جهت همه اپراتورهای فعال در حوزه ارائه خدمات تلفن همراه، انتظار و پیش بینی ما این است که تشدید شرایط رقابت، کاهش تعرفه های ارائه خدمت در بازار تلفن همراه به نفع مشترکین و افزایش کیفیت سرویس و نهایتا ارتقاء سطح رضایت مندی مشترکین بنحو مطلوبتر حاصل گردد.

 

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در یکی از شبکه‎های اجتماعی داخلی نوشت: "با توجه به اینکه مدتی راجع به تعرفه های تلفن همراه طبق جدول ذیل مسائل و سوالاتی در جامعه مطرح گردیده است، تصمیم گرفتم مطالبی در این خصوص بیان نمایم. جدول ذیل تعرفه هر دقیقه مکالمه اپراتورهای تلفن همراه را به تفکیک مشخص نموده است.

 

 

از وظایف اصلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ایجاد فضای رقابتی سالم در ارائه خدمات و تضمین رعایت حقوق کلیه ذینفعان اعم از حاکمیت – اپراتورها و بویژه مردم می باشد.

ایجاد تعدد اپراتورهای ارائه کننده خدمات ارتباطی متضمن همین موضوع می باشد بنحوی که در حوزه ارائه خدمت به مشترک رقابت بوجود آمده و مشترک حق و امکان انتخاب سرویس از نظر قیمت و کیفیت و شرایط مد نظر خود را می یابد.

 

با توجه به سراسری شدن نرخهای پایه خدمات و شفاف شدن تعرفه بر اساس نرخهای پایه اعلامی، امکان انتخاب بر اساس شرایط جهت کاربران بوجود آمده است.

با امضاء تفاهم نامه رومینگ ملی در مرحله نخست و مبادله تفاهم نامه در فاز دوم و در آینده ای نزدیک در مرحله بعد بین کلیه اپراتورها و بوجود آمدن شرایط پوشش کامل ارتباطی جهت همه اپراتورهای فعال در حوزه ارائه خدمات تلفن همراه انتظار و پیش بینی ما این است که تشدید شرایط رقابت کاهش تعرفه های ارائه خدمت در بازار تلفن همراه به نفع مشترکین و افزایش کیفیت سرویس و نهایتا ارتقاء سطح رضایت مندی مشترکین بنحو مطلوبتر حاصل گردد".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-10 10:34

افزودن دیدگاه جدید