کد مطلب: 

15618

انتشار شماره تلفن همکلاسی‌ها در اینترنت توسط دختر حسود +عکس

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری دانشجوی حسودی خبر داد که اقدام به انتشار شماره تلفن همکلاسی‌هایش در اینترنت کرده بود.
انتشار شماره تلفن همکلاسی‌ها در اینترنت توسط دختر حسود +عکس

به گزارش سیتنا، سرهنگ محمدمهدی کاکوان گفت: در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری دختری جوان به نام «فریبا» با مراجعه به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت اعلام کرد که شماره تماس وی در شبکه های خاص غیراخلاقی بارگذاری شده است.

وی با بیان اینکه این دختر 24 ساله که دانشجوی یکی از دانشگاه های مطرح پایتخت بود، عنوان کرد که فرد یا افرادی ناشناس با انتشار شماره تلفن همراه وی، او را یک دختر فاسد معرفی کرده که این مساله سبب مشکلات جدی در خانواده او شده بود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت با بیان اینکه تحقیقات ماموران پلیس برای تایید صحت و سقم ادعاهای فریبا آغاز شد، افزود: پس از تایید اظهارات این فرد، بررسی های پلیسی برای یافتن ردپایی از متهم یا متهمان احتمالی آغاز شد اما هنوز چند روزی از درج شکایت فریبا نگذشته بود که یکی دیگر از همکلاسی هایش به نام «آرش» با مراجعه به پلیس فتا ادعای مشابهی را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه «آرش» در اظهاراتش عنوان کرد که اسم و شماره تلفن همراه او در شبکه های خاص غیراخلاقی تحت عنوان یک فرد فاسد منتشر شده است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت و ماموران با بررسی های نهایی توانستند ردپای یکی از هم دانشکده ای های این افراد را بیابند.

کاکوان با بیان اینکه بررسی ها نشان داد که «مرضیه» 25 ساله اقدام به انتشار اظهارات کذب و شماره تلفن همراه این افراد کرده است، گفت: با بازداشت این فرد، مشخص شد که این افراد کمپین علمی راه اندازی کرده و از پذیرش مرضیه در گروه های خود اجتناب می ورزیدند که این مساله و همچنین رقابت علمی فی مابین دانشجویان، سبب شده که مرضیه برای انتقام گیری، دست به چنین کاری بزند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت با بیان اینکه بررسی ها نشان داده که مرضیه همراه فریبا برای پیگیری های پرونده اش بارها به پلیس فتا مراجعه کرده، افزود: این فرد در اعترافاتش عنوان کرد که به دلیل عدم پذیرش وی در گروه های علمی و برای ایجاد اختلاف بین اعضای گروه، دست به چنین کاری زده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-10 10:29

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
خیلی مسخره اید
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید