کد مطلب: 

15465

معاون بازاریابی جیرینگ: در صورت تایید بانک مرکزی، خدمات متنوع کیف پول الکترونیکی را در دسترس عموم قرار می‎دهیم

معاون بازاریابی جیرینگ: در صورت تایید بانک مرکزی، خدمات متنوع کیف پول الکترونیکی را در دسترس عموم قرار می‎دهیم

معاون بازاریابی جیرینگ، گفت:  از آن جایی که پرداخت از طریق تلفن همراه، مبحث نسبتا تازه‎ای به شمار می‎رود، بانک مرکزی در این زمینه در پی تدوین آیین نامه‎ای با عنوان سپاس بر آمد تا این کار با سرعت بیشتری به انجام برسد، اما چون تدوین این آیین نامه مدت زمان زیادی به طول انجامید و ما نمی‎توانستیم کسب و کارمان را معطل کنیم برای ارائه‎ی خدمت به مردم نسبت به فروش شارژ برای تلفن های اعتباری همراه اول و کدهای USSD در بازار اقدام کردیم.

 

"دیاکو نوروزی" در گفت‎وگو با خبرنگار سازمان خبری سیتنا در خصوص زمینه فعالیت "جیرینگ" در ایران، گفت: جیرینگ با هدف تسهیل در پرداخت از طریق تلفن همراه یا همان mobile payment پا به عرصه‎ی وجود گذاشت؛ چراکه این شرکت ایده‎ی اصلی کیف پول الکترونیکی را مد نظر داشت و به دنبال گسترش فرهنگ کیف پول الکترونیکی در میان مردم بود.

وی، ادامه داد: در حال حاضر بانک‎ها پیرو قوانین بانک مرکزی مشغول ارائه‎ی خدمات به مردم هستند و ما به دلیل داشتن یک فضای گسترده‎ی اپراتوری که در پشت کار داریم، به دنبال ارائه‎ی سرویس و خدمات به روش پرداخت از طریق تلفن همراه یا همان mobile payment بودیم و در راستای ارائه‎ی این خدمات به این مقوله وارد شدیم.

 

نوروزی خاطرنشان کرد: از آن جایی که بحث پرداخت از طریق تلفن همراه، مبحث نسبتا تازه‎ای در مقوله‎ی پرداخت به شمار می‎رود، بانک مرکزی  در پی تدوین آیین نامه‎ای با عنوان سپاس بر آمد تا این کار با سرعت بیشتری به انجام برسد، اما چون تدوین این آیین نامه مدت زمان زیادی به طول انجامید و ما نمی‎توانستیم کسب و کارمان را معطل کنیم برای ارائه‎ی خدمت به مردم نسبت به فروش شارژ برای تلفن های اعتباری همراه اول و کدهای USSD در بازار اقدام کردیم.

وی، در خصوص سرویس‎ها و خدمات جیرینگ که در حال حاضر به مشتریان ارائه می‎شود، افزود: در حقیقت ماموریت جیرینگ در حال حاضر فروش شارژ تلفن های اعتباری همراه اول و ارائه‎ی بستر USSD در حوزه‎ی پرداخت است، ولی همچنان به دنبال این هستیم تا در اولین فرصت بعد از اینکه توافقاتمان با بانک مرکزی به نتیجه رسید خدمات متنوع خود را از طریق کیف پول الکترونیکی وارد بازار نماییم و این خدمات را دسترس عموم قرار دهیم.

 

وی در ادامه گفت: غیر از این دو فعالیت، در حال حاضر مشغول طراحی مدل‎های تجاری جدید در حوزه‎های پیشرفته‎ی فناوری پرداخت هستیم. در این راستا تجارت از طریق موبایل و یا همان Mobile Commerce  شاخه‎ی اصلی فعالیت ما است که شاخه‎ای از دانش است که بر روی روش زندگی مردم جامعه سوار شده است و وابسته به تمایل و گرایش مردمی است. از این رو ما به دنبال متدهای جدید برای پرداخت از طریق تلفن همراه هستیم. پروژه های خیلی زیادی را هم در دستور کار داریم و در حال انجام کارهای مربوط به این پروژه ها هستیم.

 

معاون بازاریابی جیرینگ در پایان تاکید کرد: در همین راستا مدل‎های درآمدی کسب و کار را نیز استخراج کرده‎ایم و امیدواریم در اولین فرصت این پروژه‎ها را راه‎اندازی کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-02 06:01

دیدگاه‌ها

تصویر navid
ba salam omidvaram in nazare hooshmandanaro betunid piade sazi konid jenab Noroozi
ارسال شده توسط navid در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
این حرف های زیبا چند سال است که از زبان آدم های مختلف در جیرینگ تکرار می شود. بعید می دونم با این روند اتفاقی بیفتد. حرف تازه ای بزنید!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر محسن پناهی
ایشون بسیار باهوش و خوش فکرن، افتخار آشنایی با ایشون رو در ماهان داشتم، شک ندارم جیرینگ هیچ وقت مدیری به این قوت نداشته.
ارسال شده توسط محسن پناهی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
در همه جای دنیا کیف پول الکترونیک خیلی مرسومه. امیدوارم تو ایران هم این سرویس هر چه زودتر راه بیوفته
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
با راه اندازی سرویس موبایل پیمنت مراجعه حضوری به بانک ها خیلی کم می شه و از طرف دیگه در هر ساعت و نقطه ای که باشیم می تونیم پرداخت های بانکی رو انجام بدیم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
آقای نوروزی امیدوارم با حضور شما در این سمت شاهد شکسته شدن سکوت خبری جیرینگ به زودی باشیم، ما منتظرسورپرایزهای جیرینگ هستیم اما این بار واقعی باشه و کاربردی و قوی.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
براتون آرزوی موفقیت میکنم ودر آینده نزدیک شاهد تغییرات محسوس خواهیم بود
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
با سلام ما توانسته ایم یک راه کار عملیاتی برای حل این مشکل ابداع و کاملا عملیاتی نماییم درصورت تمایل آماده مذاکره و ارایٕه هستیم با تشکر طاهری
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر حبیبی
جناب اقای دکتر نوروزی اقدام هوشمندانه شرکت جرینگ در جذب جنابعالی باعث تغییرات محسوسی در ارایه سرویسهای بزودی خواهد شد موید و پیروز باشید
ارسال شده توسط حبیبی در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید