کد مطلب: 

15408

امکان انتخاب یک سیستم سرمایشی مناسب از طریق اینترنت فراهم شد

امکان انتخاب یک سیستم سرمایشی مناسب از طریق اینترنت فراهم شد

در آستانه فصل تابستان یک فروشگاه اینترنتی، امکان انتخاب یک سیستم سرمایشی مناسب را با استفاده از نظرات کارشناسان، فراهم کرد.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، فروشگاه اینترنتی "دمانما" با هدف ایجاد مرجع مناسب برای انتخاب و خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی خانگی آغاز به کار کرد.

 

این فروشگاه اینترنتی با بهره گیری از نظرات کارشناسان به انتخاب تجهیزات سرمایشی و گرمایشی برای آسایش خانواده های ایرانی کمک کند و به متقاضیان خرید اینترنتی، راه حل ارائه می دهد.

 

سجاد علی عرب مدیر این فروشگاه اینترنتی  در گفت و گو با خبرنگار  موج گفت: امروزه تمایل افراد به استفاده از کولرگازی به شدت افزایش پیدا کرده ؛ که از جمله دلایل آن می توان به سیستم سرمایش مطبوع تر و امکان تنظیم دما در کولرهای گازی اشاره کرد؛ این در حالی است که هوای مرطوب تولیدی در کولر آبی٬ محیط بسیار مناسبی جهت رشد انواع آلودگی های باکتریایی٬ ویروسی و میکروبی ایجاد کرده و همچنین با توجه به مصرف زیاد آب در کولرهای آبی، استفاده از کولرهای گازی در شهری چون تهران می‌تواند برای منابع کشور مفید باشد.

 

علی عرب در خصوص مزایای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی گفت: امروزه برنامه‌ریزی‌ها برای زندگی فشرده‏‌تر شده و مردم وقت کمتری برای  فعالیت‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏تر مانند خرید کردن می‌گذارند.

 

مدیر دمانما افزود: اکنون برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏‌حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. در حال حاضر کمتر کسی برای خرید کالا، به ویژه کالای تخصصی بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏کند. مشتریان این گونه کالاها پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏برند.

 

وی تاکید کرد: مشتری در دنیای مجازی حق انتخاب بیشتری دارد و با وقت کمتری می‌تواند دقیق‏‌تر و با قاطعیت بیشتری انتخاب کند.

 

وی گفت: خرید و فروش اینترنتی امری نوپا در ایران محسوب می شود و هنوز افراد زیادی اعتماد کافی به این شکل خرید و فروش را ندارند، اما در فروشگاه اینترنتی دما نما امکان پرداخت هزینه در محل بعد از رویت محصول در  تهران فراهم شده است، همچنین امکان استفاده مشتریان از درگاه پرداخت امن پاسارگاد برای خرید وجود دارد.

 

وی افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی www.DamaNama.com محصولات گرمایشی و سرمایشی خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-06-29 07:02

افزودن دیدگاه جدید