کد مطلب: 

153

با تزریق هفت میلیاردی مخابرات؛ برنامه توسعه تالیا آغاز شد

با تزریق هفت میلیاردی مخابرات؛ برنامه توسعه تالیا آغاز شد

پس از تزریق هفت میلیاردی مخابرات به شرکت تالیا برای ادامه حیات و بازسازی شبکه، تالیا هنوز دوران افول خود را طی می‌کند؛ این در حالی است که مدیر بازرگانی تالیا تاکید می کند که طرح توسعه شبکه سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا تا پایان سال مشخص و اعلام خواهد شد.

به گزارش سازمان خبری سیتنا، محمد حسن بهرام پور - مدیر بازرگانی تالیا – در گفتگوی کوتاهی با هفته نامه عصرارتباط تاکید کرده است که برنامه توسعه شبکه سیم‌کارت‌های تالیا را آغاز کرده‌ایمکه در این راستاطرح‌هایی با شرکت مخابرات ایران در حال بررسی و انجام است.

بهرام پور در تشریح موضوعات این برنامه‌ها می گوید که یک بخش از برنامه‌ها در سطح مدیریتی است و یک بخش هم هنوز در حال مطالعه است، اما طرح توسعه شبکه سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا تا پایان سال مشخص و اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به توزیع نامناسبت کارت شارژهای تالیا با توصیه به مشترکین برای خرید الکترونیکی کارت شارژ اضافه کرده است که خرید الکترونیکی از طریق  POSهای نصب‌شده در فروشگاه‌ها و دستگاه‌های فروش شارژ نصب‌شده در سطح شهر وجود دارد، همچنین مشترکان تالیا می‌توانند از طریق خودپردازهای بانک‌های ملی، کشاورزی و سامان شارژ مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی در پایان اظهار داشته است که تالیا در حال توسعه گسترده سیستم توزیع الکترونیکی کارت‌های شارژ خود است.

انتهای پیام  

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-08-20 12:43

افزودن دیدگاه جدید