کد مطلب: 

15113

برنامه‎ریزی شرکت رایورز برای حضور در بازارهای بین المللی

مدیرعامل شرکت مهندسی نرم افزار رایورز، گفت: در صورتی که شرایط برای گشایش مناسبات و روابط سیاسی فراهم شود، برنامه ریزی مشخصی را با اتکا به تجارب اندوخته شده برای حضور مجدد در بازارهای منطقه ای و بین المللی داریم.
برنامه‎ریزی شرکت رایورز برای حضور در بازارهای بین المللی

پرویز رحمتی" مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مهندسی نرم افزار رایورز در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در گفت و گو با خبرنگار سیتنا (CITNA.IR) در خصوص ماهیت خدمات رایورز برای مشتریان بالقوه و بالفعل، اظهار کرد: شرکت رایورز در صدد است تا راهکارهایی را به شرکت های متنوع ارائه کند که وجوه گوناگون  نیازهای سطوح کارفرمایی مشتریان را تامین کند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر مشتریان ما شامل بسیاری از کارخانجات و واحدهای صنعتی و نیز بسیاری از شرکت های پیمانکاری بزرگ هستند؛ به این معنی که رایورز ظرفیت پاسخ به عمده نیازهای اطلاعاتی و عملیاتی سازمان های مختلف را داشته و آن را محقق کرده است.

وی همچنین افزود: ما در یک نگاه کلی، به شرکت ها و سازمان ها و موسسات این موضوع را مطرح می کنیم که این توانایی را داریم که سیستم های MIS وERP را در سطوح چهارگانه خود، یعنی سیستم های پردازش حوزه عملیات ، سیستم های گزارش دهی به مدیریت، سیستم های پشتیبان تصمیم گیری و سیستم های اطلاعاتی درخدمت مدیریت ارشد سازمان را ارائه دهیم. همچنین تاکید ویژه ای بر راهکارهای منجر به بهای تمام شده در رابطه با هر یک از سازمان ها، محصولات و نیز خدمات ارائه شده توسط این سازمان ها داریم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت رایورز قابلیت ارائه نظام های فرایند مدار (نظام هایی که به جای اتکا به پردازش، غالبا متکی به فرآیند و جابه جایی موضوعیت مشخصی هستند) را در کنار ارائه خدمات الکترونیکی دارا می باشد.

رحمتی همچنین در خصوص وجه تمایز رایورز نسبت به رقبای خود، گفت: با افزودن مجموعه خدمات مشاوره مدیریتی شرکت به خدمات مذکور، اولین وجه تمایز رایورز نسبت به رقبای خود نگاه به مشتری از زاویه نیاز او و نیز پوشش حداکثری نیازمندی های مشتریان است.

وی همچنین وجه تمایز دیگراین شرکت را تناسب با روندهای نوین تکنولوژِیکی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر، رایورز همزمان با عرضه محصولات جاری خود، محصولات جدید خود را که قابلیت بهره برداری از مزیت ها و امکانات نوین تکنولوژی را در آینده نزدیک خواهند داشت، عرضه می کند.

وی در پایان درخصوص برنامه های آتی شرکت برای حضور در بازار های بین المللی اظهار کرد: رایورز در سال های گذشته حضور موثری در بازارهای بین المللی اعم از بازارهای منطقه ای و بازارهای امریکای شمالی داشته است. علی رغم  محدودیت ها و مشکلاتی که در زمینه ارائه محصولات و خدمات در سطح بین المللی مواجه بوده ایم، درصورتی که  شرایط برای گشایش مناسبات سیاسی فراهم شود، برنامه ریزی مشخصی را با اتکا به تجارب اندوخته شده، برای حضور مجدد در بازارهای منطقه‌ای و بین المللی  داریم.

گفت و گو از مونا ارشادی فر

انتهای پیام

اخبار و تصاویر مرتبط:

گزارش تصویری/ رایورز در آخرین روز از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

گزارش تصویری/ رایورز در سومین روز از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

گزارش تصویری/ رایورز در دومین روز از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

گزارش تصویری/ رایورز در نخستین روز هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه 

مدیر بازاریابی شرکت رایورز: برای عرضه‎ی محصولات خود در حد معیارهای جهانی آماده‎ایم

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-06-13 09:40

افزودن دیدگاه جدید