کد مطلب: 

15058

مدیر بازاریابی شرکت رایورز: برای عرضه‎ی محصولات خود در حد معیارهای جهانی آماده‎ایم

مدیر بازاریابی شرکت مهندسی نرم افزار رایورز، گفت: این شرکت توانمندی و آمادگی لازم را برای عرضه محصولات خود در حد معیارهای جهانی دارد.
مدیر بازاریابی شرکت رایورز: برای عرضه‎ی محصولات خود در حد معیارهای جهانی آماده‎ایم

مهندس "مهدی مرادیان" مدیر بازاریابی شرکت مهندسی نرم افزار رایورز در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا در خصوص اهداف و برنامه‎های این شرکت در سال جاری، اظهار کرد: شرکت رایورز با توجه به دستاوردهای تکنولوژیکی در گذشته ، در سال 93 نیز می‎تواند با ادامه‎ی فرهنگ بازارگرایی در مشتریان، خدمات بهتری را ارائه دهد.

مرادیان ادامه داد: شرکت رایورز در آینده در مجامعی مانند نمایشگاه یا مکان‎های مشابه به روش متفاوت‎تری نسبت به گذشته حضور خواهد یافت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: هدفگذاری ما در سال جاری بیشتر به سمت برآورده کردن نیازهای مشتریان در حد فراتر از انتظار آنهاست، در این راستا توانمندی و آمادگی لازم را برای عرضه محصولات خود در حد معیارهای محصولات جهانی داریم.

وی همچنین افزود: هدف از حضور شرکت رایورز در این نمایشگاه بیشتر معرفی محصولات به نحو کاربردی به جای ارائه‎ی محصولات نرم افزاری است. در این راستا به مشتریان راهکار ارائه می‎دهیم  تا با ابزارها و نرم افزارهای لازم، نیازهایشان را مرتفع کرده و به سمت آینده قدم بردارند.

مدیر بازاریابی رایورز در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا در  خصوص ارزیابی از میزان دستیابی به اهداف مدنظر برای حضور در این نمایشگاه، اظهارکرد: شرکت رایورز که یکی از شرکت‎های بزرگ خصوصی در حوزه‎ی IT است، همیشه سعی کرده که در این صنعت پیش‎قدم باشد. امید است که این شرکت با حضور در این نمایشگاه و فعالیت‎های مشابه در برنامه‎های امسال هم نوآور باشد  و نگاه متفاوتی را عرضه کند.

وی همچنین در خصوص وجود تفاوت در ارائه‎ی خدمات و محصولات آتی شرکت نسبت به محصولات فعلی، گفت: طی چند سال گذشته تمرکز در شرکت رایورز، دسترسی به تکنولوژی بوده است، ولی با توجه به این که به  تکنولوژی نزدیک به تکنولوژی روز دنیا دسترسی پیدا کرده ایم، اکنون مطمئنیم که نیازها را بسیار بهتر از قبل برآورده می‎کنیم.

وی ادامه داد: همچنین امیدواریم که بتوانیم در نحوه‎ی انتقال این شیوه به مشتریان موفق عمل کنیم که با توجه به فرهنگ بازارگرایی که در رایورز در حال پیاده سازی است، بسیار خوش بین هستیم که بتوانیم در این زمینه هم به موفقیت دست پیدا کنیم.

مرادیان همچنین در خصوص مشکلات احتمالی در زمینه‎ی تلاش شرکت برای ایجاد فرهنگ بازارگرایی، خاطرنشان کرد: قاعده‎ی تغییر نگرش همیشه با مشکل مواجه است؛ مخصوصا در محیط مشتریان. همچنین مباحثی مانند رقبای جدید که سعی می‎کنند در این حوزه‎ها وارد شوند جزو موانعی است که ممکن است وجود داشته باشد، اما ما به قدری به توانمندی خود مطمئن هستیم که می‎توانیم در حد فراتر از انتظار مشتریان خدمات ارائه دهیم.

گفتنی است که شرکت رایورز خدمات و محصولات خود رادر غرفه 44 سالن خلیج فارس واقع در  محل دائمی نمایشگاه‎های بین المللی تهران از تاریخ 18 تا 21 خردادماه جاری به مدت چهار روز ارائه می‎دهد.

گفت و گو از مونا ارشادی فر

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-06-09 09:18

افزودن دیدگاه جدید