کد مطلب: 

14726

امکان ویرایش در سایت رفاهی تا ساعاتی دیگر

امکان ویرایش در سایت رفاهی تا ساعاتی دیگر

طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها آن گروه از خانوارهایی که قصد اصلاح اطلاعات اقتصادی خود در هدفمندی یارانه‌ها را دارند از فردا (چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه) می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ این کار را انجام دهند.
 

به گزارش سیتنا، متن اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به شرح ذیل است:

"بدین وسیله به اطلاع کلیه هموطنان عزیزی که در مرحله دوم اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها ثبت‌نام نموده و به دلیل یکی از وقایع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق متقاضی دریافت این تغییرات در سامانه www.refahi.ir بوده می‌رساند که متقاضیان مربوطه می‌توانند از روز چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه ضمن در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ نسبت به ثبت تغییرات اقدام کنند.

همچنین آن دسته از هموطنانی که بدلایل مختلف از جمله محجوریت، فقدان سرپرست، عدم صلاحیت سرپرست خانوار و غیره... متقاضی تغییر سرپرست خانوار خود جهت ادامه دریافت یارانه نقدی می‌باشند نیز می‌توانند پس از مراجعه به فرمانداری محل سکونت خود و طی مراحل قانونی نسبت به تغییر سرپرست خانوار در دفاتر پلیس 10+ اقدام کنند".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-05-20 17:40

دیدگاه‌ها

تصویر لاله
سلام من بجای دو نفر یک نفر ثبت نام شدم به پلیس+10 که مراجعه کردم میگویند فعلا انجام نمیشود حالا چکار کنم؟
ارسال شده توسط لاله در 11 دى 48 - 04:03
تصویر میناوند
سلام من ازدواج کردم و پدرم در مرحله دوم ثبت نام یارانه اسم مرا از فهرست خود حذف کرد که من با همسرم ثبت نام کنم ولی موقع ثبت نام سیستم از ثبت نام من بهمراه همسرم گاسخ نداد و همسرم مجبور شد تنها ثبت نام کنند حالا برای اضافه کردن من با همسرم چکار باید بکنم.
ارسال شده توسط میناوند در 11 دى 48 - 04:03
تصویر كاظم
روز اول ثبت نام دخترم را حذف كردم ولي روزدوم ثبت نام اعلام كردند فرزندان ازدواج كرده بايد درثبت نام والدين بمانند در انموقع اجازه برگشت بما ندادندوسايت بسته شد اكنون دخترم وهمسرش بامدارك فوق ليسانس و ليسانس هردو بيكار وازگرفتن يارانه ارديبهشت ماه محروم شده اند ولذا چون مقصر نيستند بايد بايد يارانه غصب شده بانها برگردد بر طبق قانون مسئوليت مدني ماده1و2ورساله امام (ره)
ارسال شده توسط كاظم در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید