کد مطلب: 

1447

در پی توهین شبکه‌ی کابلی HOT؛ سامسونگ ایران: انتساب این کلیپ به شرکت سامسونگ یک سوءتفاهم است

در پی توهین شبکه‌ی کابلی HOT؛ سامسونگ ایران: انتساب این کلیپ به شرکت سامسونگ یک سوءتفاهم است

در موضع گیری نسبت به انتشار تبلیغی توهین آمیز در یک شبکه‌ی کابلی رژیم صهیونیستی که در آن تبلتی از سامسونگ بکار رفته بود، سامسونگ ایران با انتشار بیانیه‌ای این اقدام را محکوم و تاکید کردشرکت سامسونگ هیچ گونه نقشی در تولید این کلیپ نداشته و شبکه‌ی کابلی HOT صرفا در این کلیپ از تبلت سامسونگ به عنوان جایزه برای بینندگان خود استفاده کرده است.

 
به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا در متن بیانیه‌ی سامسونگ ایران آمده است: " اهداف و سیاست کلی شرکت سامسونگ در تمام دنیا و خصوصا در کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران بر مبنای گسترش و اشاعه صلح و دوستی بین مردم تمامی جهان پایه گذاری شده است.
حمایت از بازی‌های المپیک به عنوان نماد صلح و دوستی، حمایت بی دریغ از جراحی های صعب العلاج کودکان در سراسر جهان مبین این اظهارات است.
متاسفه اخیرا در کلیپی که بدون اطلاع شرکت سامسونگ، توسط یک شرکت اسرائیلی با نام شبکه کابلی HOT تولید شده است بی محابا و بدون هیچ گونه پایه و اساسی به مردم شریف ایران اهانت شده است.
اصولا انتساب این کلیپ به شرکت سامسونگ یک سوءتفاهم بوده و شرکت سامسونگ ضمن محکومیت این عمل، همسو با سایر نهادهای مردمی انزجار خود را از این گونه اقدامات اعلام می نماید.
بدیهی است شرکت سامسونگ هیچ گونه نقشی در تولید این کلیپ نداشته است و شبکه کابلی HOT صرفا در این کلیپ از تبلت سامسونگ به عنوان جایزه برای بینندگان خود استفاده نموده است."
 
گفتنی است که در این کلیپ، یک جاسوس موساد در ایران، تبلتی از سامسونگ دارد که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند؛ در این بین شخصی از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، منفجر می‌شود.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-02-03 09:13

افزودن دیدگاه جدید