کد مطلب: 

1442

سامسونگ کره تیزر تبلیغاتی صهیونیست‌ها علیه ایران را محکوم کرد

سامسونگ کره تیزر تبلیغاتی صهیونیست‌ها علیه ایران را محکوم کرد

در موضع گیری نسبت به انتشار یک تبلیغ توهین آمیز، دفتر سامسونگ کره و دبی خطاب به دفتر سامسونگ رژیم صهیونیستی، بیانیه‌ای در محکومیت ساخت تبلیغی برای تبلت سامسونگ صادر کرده است.

 
به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، به تازگی تبلیغی از یک محصول سامسونگ منتشر شده است. در این تبلیغ، ایران به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می‌کنند؛ 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.
 
در این کلیپ، یک جاسوس موساد در ایران، تبلتی از سامسونگ دارد که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند؛ در این بین شخصی از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، منفجر می‌شود!
 
در این راستا، "الهه طاهری" مدیر روابط  عمومی سامسونگ کره در ایران، در خصوص انتشار این تبلیغ، گفت: تهیه این تبلیغ ارتباطی با شرکت سامسونگ کره ندارد.
 
وی توضیح داد: ابن تبلیغ توسط یک شبکه‌ی تلویزیون کابلی اسرائیلی با نام HOT تهیه شده است.
 
وی گفت: در این شبکه برنامه‌ای پخش می‌شود که تبلت سامسونگ به عنوان جایزه‌ی برنامه به شرکت کنندگان داده می‌شود.
 
طاهری افزود: این کلیپ نیز توسط همین برنامه، برای تبلیغ جایزه‌ی خود تهیه و پخش شده است.
 
مدیر روابط  عمومی سامسونگ کره در ایران اظهار داشت: همچنین در موضع گیری نسبت به این موضوع، دفتر سامسونگ کره و دبی خطاب به دفتر سامسونگ اسرائیل، بیانیه‌ای در محکومیت ساخت این تبلیغ صادر کرده است و آن را توهینی به بازار خاورمیانه سامسونگ دانسته است.
انتهای پیام
 
 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-02-02 18:37

دیدگاه‌ها

تصویر کریم
این تیزر رو دیدم واقعا شرم آور بود. شرکت سامسونگ عملا از تروریزم تو ایران حمایت کرده آنهم بعد از شهادت آقای مصطفی احمدی روشن. اینکه سامسونگ کره یک اعتراض ضعیف به این کار کرده اصلا کافی نیست. ایران باید به دادگاه بین الملل شکایت کنه ولی مسئولان ما در خوابند
ارسال شده توسط کریم در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
شرکت سازنده این تیزر نبوده بلکه یه شرکت محلی در اسرائیل دست به ساخت این تیزر زده برای جلب توجه مردم اون منطقه ... کمی منطقی باشید و نظر از روی هیجان ندهید
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید