کد مطلب: 

1438

وزیر ارشاد: مردم منطقه باید از فیس بوک و توییتر بهره‌برند

وزیر ارشاد: مردم منطقه باید از فیس بوک و توییتر بهره‌برند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: همانطور که قدرت‌های جهانی از فضای مجازی می‌خواهند استفاده کنند مردم منطقه هم باید از این امکان برای پیشبرد اهداف والای خودشان بهره بگیرند.

 

به گزارش سیتنا، سیدمحمد حسینی که 12 بهمن در دفتر کارش با جمعی از روزنامه نگاران مصری دیدار می‌کرد، به سوالات آنها  پاسخ داد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از سخنانش با اشاره به دیدار فعالان رسانه‌ای مصر با رهبری و رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد این سفر به افزایش اطلاعات مصری ها در باره ایران کمک کند و روزنامه نگاران مصری در انعکاس واقعیت های جامعه ایران صحیح عمل کنند.

 

در ادامه‌ی این برنامه هر یک از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای مصری حاضر در جلسه‌ی فراخور موضوعات مرتبط با روابط سیاسی و فرهنگی دو کشور سئوالاتی را از حسینی پرسیدند و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به آنها پاسخ داد.

 

حازم خلیفه از روزنامه الجمهوریه مصر نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان را درباره‌ی استفاده‌ی جوانان کشورهای اسلامی از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر برای ایجاد روابط مستحکم‌تر جویا شد که حسینی، گفت: همانطور که قدرت‌های جهانی از فضای مجازی می‌خواهند استفاده کنند مردم منطقه هم باید از این امکان برای پیشبرد اهداف والای خودشان بهره بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-02-01 22:13

افزودن دیدگاه جدید