کد مطلب: 

14176

آغاز ثبت نام اینترنتی طرح رایگان بیمه سلامت همگانی

آغاز ثبت نام اینترنتی طرح رایگان بیمه سلامت همگانی

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی از آغاز ثبت نام اینترنتی بیمه همگانی سلامت از روز نخست اردیبهشت ماه به مدت یک ماه خبر داد.

 

به گزارش "سیتنا"، سید مهدی میرشاه ولد در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: بر اساس هماهنگی با کانون دفاتر پیشخوان دولت ، هفت هزار دفتر در سراسر کشور آمادگی دارند از کسانی که به اینترنت شخصی دسترسی ندارند؛ ثبت نام کنند.

 

وی افزود: افرادی که دارای هویت ایرانی هستند و تحت پوشش هیچ نوع بیمه درمانی نیستند، می توانند با ورود به سامانه اینترنتی به نشانی www.bimesalamat.ir و درج مشخصات هویتی، موقعیت جغرافیایی، کدپستی و ثبت شماره تلفن ثابت و همراه ثبت نام کنند.

 

میرشاه ولد درباره تعهدات و نوع خدمات بیمه همگانی سلامت گفت: دفترچه بیمه همگانی هیچ تفاوتی با سایر دفترچه های سازمان بیمه سلامت ندارد و مشمولان آن از خدمات سرپایی و بستری این بیمه بهره مند می شوند.

 

وی افزود: پس از انجام ثبت نام و شروع مراحل استعلام هموطنان؛ حداکثر ظرف یک ماه بیمه نامه ها و دفترچه های بیمه همگانی سلامت صادر می شود و با پیامک به اطلاع مردم می رسد.

 

میرشاه ولد گفت: روستائیان، عشایر و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت، نیازی به ثبت نام در این طرح ندارند زیرا شرایط دریافت دفترچه از طریق صندوق بیمه سلامت برای این افراد فراهم شده است.

 

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی افزود: هموطنانی که تاپایان اردیبهشت موفق به ثبت نام نشدند نگران نباشند زیرا ثبت نام بیمه همگانی در مراحل بعدی نیز ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2014-04-20 19:57

دیدگاه‌ها

تصویر رافعی
باسلام درزمان ثبت نام بعدازثبت سرپرست وهمسردیگرعضوجدیدی به نام فرزندقبول نمکند.واینکه چگونه مطلع شویم که اطلاعات ثبت شده .باتشکر
ارسال شده توسط رافعی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر قیصری
با سلام اینجانب تحت پوشش بیمه می باشم اما دو فرزند بالای 18 سال دارم که تحت پوشش نیستند برای ثبت نام آنها اشتباها ابتدا خودم را ثبت نام کردم و لی بعدا آنها را تک تک ثبت نام کرده ام چگونه می توانم ثبت نام خود را حذف کنم؟
ارسال شده توسط قیصری در 11 دى 48 - 04:03
تصویر محسن
با سلام.زمانی برای ویرایش وجو ندارد ؟اطلاعات رو اشتباه وارد کردم.
ارسال شده توسط محسن در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید