کد مطلب: 

14166

حضور بانوان سازمان نصر تهران در نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار

حضور بانوان سازمان نصر تهران در نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار

بانوان مدیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در نخستین نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان درتوسعه پایدار، توانمندی های خود در حوزه ICT را عرضه می کنند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان نصر تهران، اولین نمایشگاه "نقش‌ آفرینی زنان در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی" صبح دیروز با همت امور بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت و با همکاری معاونت امور زنان ریاست جمهوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

 

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه، معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر صنعت معدن و تجارت و جمعی از معاونان وزارتخانه‌ها حضور یافته و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف در جریان دستاوردها و توانمندی‌های زنان کشورمان قرار گرفتند.

 

در این دوره از نمایشگاه که با حضور زنان کارآفرین فعال حوزه‌های صنعت، معدن، تجارت وهنر در بخش دولتی و خصوصی برگزار شد، بانوان مدیر عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در غرفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توانمندی زنان در این حوزه را معرفی کردند.

 

بانوان شرکت‌هایی همچون گام الکترونیک، گروه شرکت‌های کهکشان نور، شرکت سماتک، گروه شرکت‌های آتنا ، مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک، فروشگاه آنلاین دستادست و شرکت آدران رایانه به معرفی  تجارب و فعالیت‌های خود در عرصه فاوا پرداختند.

 

این نمایشگاه از روز شنبه 30 فروردین‌ماه تا سه شنبه به مدت چهار روز در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر از ساعت 9:00 صبح الی 17:00 بعدازظهر در سالن میلاد و خلیج فارس برای بازدید عموم دایراست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-04-20 17:20

افزودن دیدگاه جدید