کد مطلب: 

14161

اعمال تعرفه‎های جدید همراه اول تا ساعاتی دیگر +جزئیات جدول جدید

اعمال تعرفه‎های جدید همراه اول تا ساعاتی دیگر +جزئیات جدول جدید

از امشب هزینه جابه جایی و بین شهری سیم کارت های همراه اول حذف و تعرفه یکسان در سراسر کشور اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار "سیتنا"، مهندس وحید صدوقی در جلسه پرسش و پاسخ در حاشیه چهارمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول اعلام کرد: از ساعت 24 امشب، یکشنبه 31 فروردین ماه، هزینه یک دقیقه مکالمه (درون شبکه) با سیم کارت های دائمی همراه اول 570ریال و مکالمه (درون شبکه) با سیم کارت های اعتباری 670 ریال بدون در نظر گرفتن «شهری، بین شهری، استانی و هزینه جابه جایی» محاسبه می شود.

صدوقی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص تعرفه یکسان مکالمات تلفن همراه، اظهار داشت: طبق این مصوبه  کف تعرفه تماس های درون  شبکه ای 499 ریال و سقف آن 599 تعیین شده که برای سیم کارت های اعتباری، این تعرفه می تواند 50 درصد بیشتر یعنی 899 ریال تعیین شود.

وی افزود: بدنبال این مصوبه، هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران، تعرفه هر دقیقه مکالمه با سیم کارت دائمی به مقصد همراه اول و تلفن ثابت را 570 ریال، کمتر از سقف تعیین شده (599 ریال) و تعرفه مکالمه با سیم کارت اعتباری به مقصد همراه اول و تلفن ثابت را دقیقه ای 670 ریال، کمتر از سقف تعیین شده (899 ریال) و نرخ مؤثر (731 ریال) تصویب کرد.

صدوقی گفت: این یک خبر خوش برای مشترکین اعتباری همراه اول است؛ زیرا در مکالمات بین شهری هزینه های آنها 41 درصد و در مجموع 9 درصد کاهش می یابد.

 

به گفته صدوقی تعرفه کلیه مکالمات خارج شبکه (به مقصد اپراتورهای ایرانسل و رایتل) همچون گذشته برای سیم کارت های دائمی 625 ریال و برای سیم کارت های اعتباری 937 محاسبه می شود. به این ترتیب دیگر فقط یک تعرفه یکسان در هر یک از سیم کارت های دائمی و اعتباری وجود دارد و تمام هزینه های بین شهری، استانی و جابه جایی حذف می شود.

 

وی تأکید کرد: مشترکین می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده جدول تعرفه ها به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-04-20 12:20

افزودن دیدگاه جدید