کد مطلب: 

14149

تصاویر عجیب دختران اتریشی، قبل و بعد از جهاد نکاح در اینترنت!

تصاویر عجیب دختران اتریشی، قبل و بعد از جهاد نکاح در اینترنت!

پس از آنکه دو دختر نوجوان اتریشی که برای جهاد نکاح به سوریه رفته بودند، تصاویر خود را در اینترنت منتشر کردند، پلیس بین الملل عملیات بازگرداندن آن‎ها را آغاز کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری سیتنا، پلیس بین الملل (اینترپل) در جستجوی دو دختر نوجوان اتریشی است که به دام باندهای تروریستی افتاده و به سوریه اعزام شده‌اند.

 

"سامرا کیزونوویچ" (16 ساله) و "سابینا سیلموویچ" (15 ساله) که با خانواده خود در پایتخت اتریش زندگی می کردند، در 10 آوریل ناپدید شدند.

 

 

روزنامه انگلیسی "دیلی میل" تأکید کرد که این دو دختر، از خانواده‌های بوسنیایی هستند که پس از جنگ دهه 90 در این کشور، به اتریش پناهنده شدند. البته این دو دختر در اتریش متولد شده اند.

 

 

خانواده این دو دختر، از طریق شبکه های اجتماعی متوجه شده‌اند که دخترانشان برای جنگ به سوریه رفته‌اند. تصاویر این دو دختر در سایتهای اینترنتی با نقاب منتشر شده است.

این دو دختر، نامه‌هایی را برای دوستانشان فرستاده و از زندگی جدید خود در سوریه تعریف کرده‌اند؛ در همین حال، خانواده ای سابرینا و سمرا ابتدا مدعی شدند که دختران آنها چنین کاری نکرده اند و پیغام های اینترنتی نیز دروغ است.

 

بر اساس این گزارش، این دو دختر در صفحه خود در شبکه های اجتماعی تأکید کرده اند که قصد دارند ازدواج کنند تا بتوانند به "جنگجویان مقدس" تبدیل شوند و هدف آنها مرگ است.

 

مسئولان اتریشی تأکید کرده‌اند که بررسی تصاویر ارسال شده از سوی این دو دختر، مشخص می‌کند که آنها احتمالا در یک اردوگاه آموزشی هستند و اکنون در منزل "همسرانشان" اقامت دارند.

به گفته مسئولان اتریشی، این دو دختر قربانی باندهایی شده‌اند که آنها را فریب داده و به سوریه برده‌اند.

 

 

دخترها پس از اطلاع از تعقیب اینترپل در صفحه خود نوشتند؛ بی جهت زحمت نکشید، دست هیچکس به اینجا نمی رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1 (2 رای)
سیتنا 5
2014-04-19 20:12

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
به این میگن تفکر انجمن ... حجتیه !!!!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر نوری
صادرات روسپی اتریشی به بیابانهای سوریه!!!
ارسال شده توسط نوری در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
اصلا جهادنکاهی به این صورت وجود نداره نمیدونم این اخبارتون ازکجاست
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ايرج اراكي
با سلام اين اتفاقات اخير در آفريقاي مركزي و سوريه چيز عجيبي نيست ،حدود 22سال قبل بنده طي يك مطالعه جامع و دقيق به اين نتيجه رسيده بودم كه دوره آخر زمان نزديك است.اتفاقات آخر زمان پس از مرگ شاه عربستان سرعت بيشتري مي گيرد. به اميد خداوند متعال ديدار روي يار(حضرت حجت ع) نزديك است.
ارسال شده توسط ايرج اراكي در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید