کد مطلب: 

14108

اطلاع رسانی فیس بوکی انتشار « وقایع اختلافیه »+عکس

امید مهدی‌نژاد شاعر، روزنامه‌نگار و طنزنویس، در آخرین استاتوس فیس بوکی خود از آماده سازی و انتشار جدیدترین کتابش با نام «وقایع اختلافیه» برای عرضه در نمایشگاه کتاب خبر داده است.

 

به گزارش سیتنا به نقل از پیام نو، این کتاب گزیده‌ای از طنزنوشته‌های مطبوعاتی امید مهدی‌نژاد را که پیش‌تر در هفته‌نامه پنجره، روزنامه جام‌ جم و روزنامه همشهری منتشر شده است، دربر دارد.

 

در پشت جلد این کتاب آمده است: «آن‌چه در این کتاب می‌خوانید، بی‌اهمیت‌ترین یا دست‌کم کم‌اهمیت‌ترین اخبار و وقایعِ خوب، بد و وسطِ روزها، ماه‌های و سال‌های اخیر است، که گاه با دم‌دستی‌ترین تحلیل‌ها همراه است و گاه نیست. نگارنده تلاش کرده است آن‌چه را که در این کتاب می‌خوانید، به زبان طنز بنویسد. در نتیجه شباهت شخصیت‌ها، مکان‌ها و زمان‌ها با مابه‌ازاهای واقعی، به‌جز در مواردی که لازم بوده، کاملاً اتفاقی و بر حسب تصادف است. موارد دیگر شدیداً تکذیب می‌شود.»

 

گفتنی است علی رغم اینکه یادداشت‌های این کتاب پیش از این در مطبوعات منتشر شده است، در مرحله صدور مجوز با مشکل مواجه بوده و در نهایت با دو بار اعتراض به نتیجه ممیزی و حذف بخش‌هایی از کتاب، مجوز انتشار آن صادر شده است و لذا بی جهت نبوده است که مهدی نژاد در استاتوس فیس بوکی خود نوشته است: «اللهم اجعل عواقب امورها خیرا»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-04-17 12:24

افزودن دیدگاه جدید