کد مطلب: 

14093

پیامک مشکوک درباره جیب بابک زنجانی و یارانه نقدی!

در چند روز گذشته پیامکی مشکوک برای کاربران برخی اپراتورها ارسال شده است. پیامکی که در آن با اشاره به فسادهای میلیاردی که از سوی افرادی همچون بابک زنجانی، امیرخسرو آریا و... انجام شده است، مردم به انصراف ندادن از یارانه تشویق می‌شوند.

به گزارش سیتنا به نقل از سلام نو، در این پیامک با جمع بستن مبلغ فساد اقتصادی انجام شده در 8 سال گذشته و این‌که بر این اساس از جیب هر ایرانی 220 میلیون تومان برداشته شده است این گونه استدلال شده است که بودجه حاصل از انصراف از یارانه‌ها در برابر این مبلغ عددی به حساب نمی‌آید.

 

به این ترتیب در حالی که به نظر می‌رسد انتشار گسترده این پیامک مفصل و مشکوک بی‌ارتباط با برخی تضادهای سیاسی نیست، اجرای درست قانون هدفمندی یارانه‌ها در دولت روحانی باید تاوان فسادهایی را بر دوش بکشد که از دولت گذشته بر جای مانده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-04-16 19:43

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
کسی که مدعی شده از جیب مردم 220 میلیون تومان برداشته شده یا خودش خر بوده یا مردم را خر فرض کرده است.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
مگه مدیران امروز چه تفاوتی با مدیران دولت قبلی دارند ؟ جز اینه که فقط کمی چرب زبانتر هستن ؟ در سطح مدیریتی کشور کوچکترین تفاوتی ایجاد نشده هنوز گرانی در حال رشد هست، هنوز بیکاری قوقا میکنه، هنوز همه چیز شبیه قبله
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
خوب دروغ که نگفته اند از کجا معلوم که تاریخ تکرار نشود بچه مسلمون از یه سوراخ نباید دوبار گزیده بشه از اموزه های دینی ماست.دیوار بی اعتمادی که میگنن همینه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر افشین
دقیقا اختلاس ها و دزدی های چند میلیاردی آدم هایی از این دست شده روشی برای پولشویی... هنوز معلوم نیست که چگونه پولهای اختلاس قرار است به خزانه های اصلی بازگردد. روند کند دادرسی و رسیدگی به این پرونده ها و سرگردانی این سرمایه های کلان در پیکره اقتصادی در حالی که بازدهی آنها معلوم نیست به جیب چه کس یا کسانی می رود عملا پولشویی است. قطعا سرمایه هایی از این دست وقتی تبدیل به سخت افزار می شوند عملا بر اساس محاسبات مالی طرف ده سال مستهلک شده و دیگر به عنوان سرمایه قابل عودت ارزشمند نخواهند بود.
ارسال شده توسط افشین در 11 دى 48 - 04:03
تصویر عباس
چی بگم والله ..... حساب همه شون با کرام الکاتبین
ارسال شده توسط عباس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
آقای فساد به جا مانده از دوره های قبل اول برو نهضت یه دوره ببین غوغا رو درست بنویس بعد بیا نظر بده راجع به وضعیت مملکت...
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
کسی که مدعی شده از جیب مردم برداشته شده پس تصور میکنی این پول ها از جیب کی برداشته شده؟؟؟؟؟؟؟؟ نکند مبالغی هم به جیب جنابعالی رفته باشد!!!!!!!!!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید