کد مطلب: 

14083

چگونه مطمئن شویم ثبت‎نام در سایت یارانه نقدی تایید شده است؟

چگونه مطمئن شویم ثبت‎نام در سایت یارانه نقدی تایید شده است؟

در پایان روند ثبت‌نام متقاضیان با پیغام "ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شد" مواجه خواهند شد که نشان دهنده تایید نهایی این فرایند است. البته به شماره تلفن همراهی که در سامانه refahi.ir ثبت شده نیز یک پیامک خواهد آمد که با دریافت کد چهار رقمی موجود در آن باید منتظر مراحل بعدی ثبت‌نام باشند.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، متقاضیان دریافت یارانه نقدی باید برای نام‌نویسی به سامانه refahi.ir مراجعه کرده و با پر کردن فرم‌های ثبت‌نام نسبت به دریافت یارانه نقدی رسما درخواست خود را ارائه کنند.

 

طبق قانون بودجه مصوب مجلس در سال 93 دولت تنها موظف است به خانوارهای متقاضی که نیازمند شناخته شوند یارانه نقدی پرداخت کند.

 

طبق اعلام معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور تاکنون چند میلیون نفر از خانوارهای ایرانی از دریافت یارانه نقدی انصراف داده‌اند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-04-16 11:25

دیدگاه‌ها

تصویر داود ملک علایی
خواهشمندم مشکلات سایت ثبت نام را برطرف کنید
ارسال شده توسط داود ملک علایی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
ندارم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر منصور رستمی
از طریق اینترنت ثبت نام کردم ولی جوابی از طریق پیامک دریافت نکردم نمیدونم ثبت شده یا نه و آن کد چهار رقمی که با پیامک دریافت میشود من ندارم چکار کنم و با کجا تماس بگیرم ممنون
ارسال شده توسط منصور رستمی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
با سلام من نمامی مراحل ثبت نام رو در روز اول که آخرین شماره سمت راست کارت ملی عدد 1 بود انجام دادم اما هیچگونه اس ام اسی برام نیومده تو رو خدا اطلاع رسانی کنید به روابط عمومی ستاد هدفمندی یارانه که چرا اس ام اس نیومده ما چطور می تونیم مراحل بعدی رو پیگیری کنیم وقتی که کد رهگیری چهار رقمی رو نداریم.؟؟؟؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
با سلام هنگام ثبت نام در سایت هدفمندی یارانه ها شماره تلفن همراه به اشتباه وارد شده است و بنابراین پیامکی دریافت نکردم. با توجه به نداشتن شناسه ثبت نام آیا این موضوع در مراحل بعدی ما را دچار مشکل می کند یا نه؟ آیا راهی برای دریافت شناسه ثبت نام وجود دارد؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر Anonymous
باتوجه به نداشتن شناسه ثبتنام چکونه می توانم اینمورد را پیگیری نمایم
ارسال شده توسط Anonymous در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
سلام من دفتر خدماي دارم ثبت نام انجام دادم براي يارانه يه نفر كدرهگيري ارسال نشده توروخدابايستي چكاركنم؟؟؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مریم
افردای هستند که مراجعه میکنند برای انصراف در صورتیکه شناسه رفاهی دریافت نکرده اند چه باید کرد ؟؟ ممنونم
ارسال شده توسط مریم در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
من برای پدرم ثبت نام کرده ام و شماره خودمو داده ام هیچ پیامکی دریافت نکرده ام من چه کاری بایستی انجام دهم لطفا راهنمائی کنید.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
وقتی شماره ملی و ش حساب را وارد میکنم این پیغام را میدهد که تعداد افراد خانواده بیش از تعداد افراد دریافت کننده یارانه است
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ارش
خواهشمند است این مورد پیگیری شود
ارسال شده توسط ارش در 11 دى 48 - 04:03
تصویر امینی
باسلام من در هنگام ثبت نام یکی از دوستانم به اشتباه وضعیت ملک مسکونی را گزینه بلی وارد کرده ام کجا و کی میتوان این اطلاعات را ویرایش نمود.
ارسال شده توسط امینی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر سيد
از طریق اینترنت ثبت نام کردم ولی جوابی از طریق پیامک دریافت نکردم نمیدونم ثبت شده یا نه و آن کد چهار رقمی که با پیامک دریافت میشود من ندارم شايد((( شماره تلفن همراه را اشتباهي زده باشم))) چکار کنم و با کجا تماس بگیرم ممنون
ارسال شده توسط سيد در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید