کد مطلب: 

13899

دیدگاه وزیر ارتباطات پیرامون تشعشعات امواج آنتن‎های BTS

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خاطرنشان کرد: طبق دیدگاه صاحبنظران، تاکنون هیچ موردی مبنی بر زیان بار بودن امواج آنتن‎های BTS گزارش نشده است.
دیدگاه وزیر ارتباطات پیرامون تشعشعات امواج آنتن‎های BTS

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی در جدیدترین دست نوشته در شبکه‎های اجتماعی داخلی، ضمن تبریک روز جهانی سلامت به هموطنان، تاکید کرده است: "بدلیل اینکه نگرانی شما مردم عزیز را در برخی از نظرات در رابطه با تاثیر امواج بر روی سلامت مردم ملاحظه نمودم، امروز فرصت را مغتنم شمرده و در رابطه با تاثیر امواج بر روی سلامت انسان در دو بخش به مطالبی اشاره می کنم:

1- امواج مخابراتی مانند امواج BTS ها
طبق دیدگاه صاحبنظران در این رابطه تاکنون هیچ موردی مبنی بر زیان بار بودن این امواج گزارش نشده است. البته امواج دستگاه تلفن همراه به نوع گوشی تلفن همراه هم بستگی دارد، گوشی هایی که از طریق قانونی وارد کشور می شوند، توسط سازمان تنظیم مقررات مورد نظارت قرار می گیرند و مردم عزیز می توانند با مراجعه به سایت www.cra.ir (سایت سازمان تنظیم مقررات) با این گوشی های استاندارد آشنا شوند. البته برای مکالمه طولانی با همین گوشی های استاندارد هم توصیه می شود از رابط سیم دار (هندزفری) استفاده شود.

2-سایر امواج و تشعشات الکترومغناطیسی
خوشبختانه کمیته ای از چند ماه گذشته به مسئولیت این وزارتخانه با اعضایی از سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت و درمان تشکیل شد تا به بررسی این موضوع بپردازیم. امیدوارم در آینده با اعضای کمیته به یک جمع بندی مشترک رسیده و به اطلاع مردم عزیزمان برسانیم".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-04-07 22:00

افزودن دیدگاه جدید