کد مطلب: 

13823

ثبت رسمی علامت تجاری شرکت Apple در ایران

ثبت رسمی علامت تجاری شرکت Apple در ایران

درخواست شرکت اپل مبنی بر تقاضای ثبت تغییر علامت تجاری در تاریخ یکم اسفند ماه ۱۳۹۲ مورد موافقت قرار گرفت و این شرکت می‌تواند از این پس تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران نیز به فعالیت بپردازد.

 

به گزارش سیتنا، سایت لپ‌تاپ مدیا نوشت: در آگهی ثبت رسمی این شرکت آمده است که به موجب اظهارنامه ثبت علامت به شماره ۱۳۹۲۵۰۱۴۰۰۰۱۰۰۵۶۱۳ مورخ ۱۱/۰۳/۱۳۹۲ علامت تجاری با مشخصات زیر تقاضای ثبت شده است:

شرکت اپل اینک APPLE INC، به نشانی: وان اینفینیت لوپ کوپرتیو کالیفرنیا ۹۵۰۱۴ ایالات متحده آمریکا۱ INFINITE LOOP CUPERTINO, CA ۹۵۰۱۴ UNITED STATES OF AMERICA

اجزاء علامت: تغییر علامت ۶۶۰۵۵ به تصویر یک عدد سیب که قسمتی از آن خورده شده است. طبق نمونه
کالاها/ خدمات/ طبقه/ طبقات تغییر علامت ثبت شده به شماره ۶۶۰۵۵: طبقه ۹: کامپیوترها، لوازم جنبی کامپیوتر، واسطه های خام کامپیوتری مانند دیسکهای مغناطیسی و نوارها، دستگاهها و لوازم ارتباطی الکتریکی، تجهیزات و دستگاههای مخابراتی، نرم افزارهای کامپیوتر بعلاوه برنامه های کامپیوتری ضبط شده بر روی چیپس ها (chips) و دیسکها و نوارها ـ طبقه ۱۶: رگلام و سربرگ برای خدمات مشاوره ای ـ طبقه ۲۸: سرگرمی و اسباب بازیها، انواع لوازم مخصوص ورزش و ژیمناستیک که در طبقات دیگر ذکر نشده است و همچنین انواع لوازم تزئیناتی برای درخت کریسمس ـ طبقه ۳۵: واردات کامپیوتر و خدمات فروش کامپیوتر
مراتب در دفتر ثبت و ظهر گواهی ثبت علامت قید و جهت اطلاع عموم آگهی می گردد.

 

گفتنی است؛ اپل یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند.

 

ایرانیان زیادی به محصولات اپل علاقه دارند اما همیشه مشکلاتی برای خرید و استفاده از سرویس های این شرکت وجود داشته است. کاربران از راه های غیرقانونی یا با استفاده از واسطه ها و مشکلات فراوان از این محصولات و سرویس ها استفاده کرده اند.

 

حال در پی توافق ایران با گروه ۵+۱ در ژنو که بعضی تحریم ها از جمله تحریم های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات لغو شده است، شرکت های زیادی تمایل به حضور در ایران نشان داده اند.

از جمله این شرکت ها، Apple می باشد که در تاریخ ۱ اسفند سال ۱۳۹۲ درخواست ثبت علامت تجاری خود را در ایران نموده است. متن و مشخصات ثبت علامت تجاری که از سند رسمی دریافت شده از سایت روزنامه رسمی برداشت شده به شرح زیر است:

 

 

همچنین در اسناد دیگری درخواست ثبت نام های “Apple”، “Garageband” و “Airplay” و “Iad” شده است.

 

فایل اصلی سند در سایت روزنامه رسمی قابل دریافت است. (لینک)

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 5
2014-04-04 19:36

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
اپل "اینک" !!! "چیپس ها" !!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید