کد مطلب: 

13614

نتایج قرعه‎کشی دو هفته‎ی پایانی طرح «هفته های ۲۰۰ میلیونی» همراه اول

نتایج قرعه‎کشی دو هفته‎ی پایانی طرح «هفته های ۲۰۰ میلیونی» همراه اول

قرعه کشی دو هفته‎ی باقی مانده از طرح «هفته های ۲۰۰ میلیونی» همراه اول در سال 92 یعنی هفته‎ی یازدهم و دوازدهم باقی مانده که انتظار می‎رود این دو قرعه کشی نیز برگزار و برندگان آن اعلام شوند.

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، قرعه کشی جوایز هفته سوم و چهارم اسفندماه از طرح «هفته های۲۰۰ میلیونی» همراه اول که زمستان سال 92 اجرا می‎شد، باقی مانده که انتظار می‎رود نتایج قرعه کشی هفته یازدهم زمستان سال 92 تا ساعاتی دیگر اعلام شود.

 

در همین حال نتایج قرعه کشی هفته دوازدهم زمستان 92 همراه اول که هفته پایانی این طرح می‎باشد نیز در بازه‎ی زمانی یک هفته‎ای برگزار می‎شود و دو برنده خوش شانس جایزه یکصد میلیون تومانی این قرعه کشی نیز معرفی می‎شوند.

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-03-21 15:51

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
از دست اند كاران همراة اول متشكرم براي بركزاري قرعة كشي هاي دو جايزة بزرك اميدوارم كة من هم برندة شوم متشكرم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر متین
چرا من تا حالا با این همه که شارژ میگیرم برنده نمیشم خیلی فکرمو مشغول کرده اخه تا حالا کسی رو ندیدم که بگه من برنده جایزه ۱۰۰ میلیونی شدم...کاش میشد ما برنده شیم تا باورمون شه...
ارسال شده توسط متین در 11 دى 48 - 04:03
تصویر s
با سلام، میخواستم ببینم اسامی برندگان فقط از طریق سایت اعلام میشه؟ در ضمن میشه بگید قرعه کشی به چه صورتی که ما با بیست امتیاز و 15امتیازو.... برنده نمیشیم؟ من و همسرم واقعا نیاز شدید به این پول داریم،اگه این پول نباشه مجبوریم خونه ای رو که با هزارویک سختی ساختیم از دستش بدیم، تو رو خدا دعا کنین،حتی اگه خیری هست که بتونه کمک کنه.
ارسال شده توسط s در 11 دى 48 - 04:03
تصویر فاطمه
سلام. اولا این قرعه کشی ها بازی بیش نیست و اگر میخواهید در باور مردم بگنجد از طریق رسانه هر هفته برگزار کنید. اینکه کجا و چطور و به چه شکلی قرعه کشی برگزار میشود جای سوال دارد و ممکن است اسم ها و شماره ها سوری باشد. لطفا قرعه کشی رسانه مانند سایرین فراموش نشود.
ارسال شده توسط فاطمه در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید