کد مطلب: 

1255

رسیدگی به اختلاف شرکت‌های ندا با مخابرات نهایی شد

کارگروهی متشکل از نمایندگان شورای رقابت و مخابرات و شرکت‌های ندا به اختلاف‌های مطرح شده از سوی شرکت‌های ندا رسیدگی کردند که قرار شد مخابرات حق و حقوق این شرکت‌ها را بشناسد و آن‌ها هم در همان حوزه‌های خود مطابق قانون فعالیت کنند.

به گزارش سیتنا، جمشید پژویان - رییس شورای رقابت - در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان، اظهار کرد: بحث اختلاف بین‌ شرکت‌های ندا (ارایه‌کننده اینترنت پرسرعت) با شرکت مخابرات ایران نهایی شده و به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

پژویان تصریح کرد: یکی از موضوعات مورد اختلاف، بحث دسترسی است؛ شرکت‌های ندا عنوان می‌کنند که مخابرات امکانات دسترسی را به خوبی برای آن‌ها فراهم نمی‌کند. ‌این موضوع در مرکز ملی رقابت مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه درنهایت به شورای رقابت ارسال می‌شود.

وی هم‌چنین درباره تغییر نرخ و افزایش قیمت کدهای چهار رقمی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفته بود: این موضوع غیرقانونی و یک‌طرفه است.

رییس شورای رقابت اظهار کرده بود: یکی از مواردی که در جلسه شورای رقابت مطرح شد، به کدهای چهار رقمی مربوط بود که استفاده‌کنندگان از این کدها از افزایش قیمت و نرخ کدهای چهار رقمی شکایت داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-16 10:08

افزودن دیدگاه جدید