کد مطلب: 

1245

اجرای پروژه‌ی فیبرنوری از جزیره‌ی قشم به کشور عمان

اجرای پروژه‌ی فیبرنوری از جزیره‌ی قشم به کشور عمان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی مرکز داده و اجرای پروژه‌ی فیبرنوری از جزیره‌ی قشم به کشور عمان و فیبر بین‌المللی و استفاده‌ی اختصاصی از شبکه‌ خبر داد.

 

به گزارش سیتنا از سازمان منطقه آزاد قشم، مهندس اسفندیار حیدری پور اظهار داشت: ارتقای حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش ارزنده‌ای در انجام وظایف و تحقق اهداف، استراتژی‌ها و مأموریت‌های سازمان دارد و اهمیت این موضوع ایجاب می‌کند تا برنامه‌های اجرایی برای توسعه‌ی این حوزه با برنامه‌ریزی جامع و کامل برای کاهش هزینه تدوین شود.

 

وی افزود: در راستای توسعه‌ی خدمات دولت الکترونیک، سازمان منطقه آزاد قشم تفاهم‌نامه‌ای را با یکی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات منعقد کرده است.

 

وی با اشاره به موضوعات این تفاهم‌نامه بیان داشت: همکاری و مشارکت طرفین در زمینه‌ی طراحی، تدوین و توسعه‌ی طرح کلان فناوری اطلاعات و معماری فناوری اطلاعات جزیره‌ی هوشمند قشم، توسعه‌ی شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های فناوری، توسعه‌ی شهرک‌های فناوری اطلاعات و برج فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای سیستم‌های نظارت تصویری و مانیتورینگ ادامه خواهد داشت.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: هم‌چنین توسعه‌ی خدمات الکترونیکی توسعه تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسعه سلامت الکترونیک (Tele Health –Mobile Health) و پرونده‌ی الکترونیکی سلامت، توسعه‌ی شبکه‌ی یکپارچه‌ی اطلاعاتی در حوزه‌ی فرهنگ، سلامت اجتماعی و تجارت الکترونیک از سایر موضوعات این تفاهم‌نامه است.

 

حیدری‌پور با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک اذعان داشت: سازمان منطقه آزاد متعهد است، شرایط و فضای مناسب را در طول اجرای این پروژه‌ها توسط شرکت یاد شده، فراهم کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-15 14:18

افزودن دیدگاه جدید