کد مطلب: 

1242

اعطای رتبه یک به تعاونی پیشگامان کویر یزد از سوی شورای عالی انفورماتیک کشور

شورای عالی انفورماتیک کشور به عنوان متولی رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی کشور، رتبه یک را به شرکت تعاونی خدماتی پیشگامان کویر یزد در حوزه خدمات شبکه های اطلاع رسانی providers  اعطا کرد.

به گزارش سیتنا از روابط عمومی گروه پیشگامان، در این گواهی نامه که به امضای رحمتی، معاون نظارت راهبردی و دبیر شورای عالی انفورماتیک کشور رسیده است شرکت تعاونی خدماتی پیشگامان کویر یزد مجاز به عقد قرارداد در این حوزه تا سقف نامحدود است.

همچنین شورای عالی انفورماتیک که زیرنظر معاونت  برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری است رتبه دوم را به این شرکت در حوزه شبکه داده ها اعطا کرد.

گفتنی است این گواهی به عنوان گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی از رتبه 7 به عنوان کمترین رتبه و یک به عنوان بالاترین رتبه در 13 موضوع به شرکت هایی ارائه می گردد که توانایی انجام پروژه های مختلف را در مووضعات مشخص داشته باشند.

شرکت تعاونی خدماتی پیشگامان کویر یزد به عنوان هلدینگ گروه تعاونی پیشگامان از سال 75 فعالیت خود را در حوز ه های مختلف فناوری اطلاعاتی و ارتباطی در استان یزد آغاز کرده و هم اکنون در سراسر کشور و چندین کشور در قاره های مختلف مشغول فعالیت می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-15 11:35

افزودن دیدگاه جدید