کد مطلب: 

12311

حمایت فیس‌بوکی عامرخان از فیلم سلمان‌خان

عامرخان بازیگر سرشناس سینمای هند تماشاگران سینما در این کشور آسیایی را دعوت به تماشای فیلم جدید رقیب خود سلمان‌خان به نام «جی‌هو» کرد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، عامرخان در فیس‌بوک خود نوشت احساس می‌کند «جی‌هو» فیلم بسیار خوبی است و همه مردم هند، باید به تماشای آن بنشینند.

 

سلمان‌خان در واکنش به این مسئله، از عامرخان به خاطر حمایتی که از فیلم تازه او کرده است تشکر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

 

«جی‌هو» اولین فیلم پرسروصدای بالیوود در سال جدید میلادی است که تا دو هفته دیگر به روی پرده سینماهای این کشور آسیایی می‌رود.

 

پرسشی که از سوی اهل فن مطرح می‌شود این است که آیا فیلم جدید سلمان‌خان می‌تواند رکورد فروش «دوم 3»عامر‌خان را بشکند یا خیر.

 

«جی‌هو» در سکوت کامل خبری ساخته شد و هنوز کسی اطلاعی از خط اصلی قصه آن ندارد. این فیلم اکشن، حال و هوایی خانوادگی و دلهره‌آْور دارد.

 

سهیل‌خان برادر جوان‌تر سلمان‌خان، کارگردان فیلم است. او اکشن خانوادگی تازه خود را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از دیلیپ شوکلا ساخته است.

 

تابو، سناخان و دنی دنزونگپا دیگر بازیگران فیلم هستند. گفته می‌شود فیلم باهزینه‌ای 70 تا 90 کروری ساخته شده است.

 

«جی‌هو» پنجمین فیلم سهیل‌خان است. این چهارمین بار است که سلمان‌خان در فیلمی از برادر فیلم‌ساز خود بازی می‌کند.

 

این فیلم در حالی به روی پرده سینماهای هند می‌رود که در رکوردشکنی‌های سال 2013 جدول گیشه نمایش سینماهای هند، سلمان‌خان غایب غایب بزرگ و اصلی بود.

 

در سال 2013 هیچ فیلمی از این خان مسلمان بالیوودی به روی پرده سینماهای هند نرفت. در غیبت او، «دوم 3 »با فروشی 240 کروری، تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم سال (و کل تاریخ صنعت سینمای هند) شد.

 

به نوشته سایت اینترنتی ایندیا‌اف‌ام، گروهی از تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند فیلم تازه سلمان‌خان، با شکستن رکورد فیلم عامرخان، تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای هند خواهد شد.

 

چنین اتفاقی دو سال قبل هم نزدیک بود اتفاق بیفتد. در آن زمان «3 احمق» عامرخان با فروشی 202 کروری، پرفروش‌ترین فیلم کل تاریخ سینمای هند بود.

 

«یک ببر بود» سلمان‌خان پس از اکران عمومی در ایام تعطیلات عید فطر، موفق به فروشی 198 کروری شد و تا نزدیکی شکستن رقم کلان فیلم عامرخان رفت.

 

در سال 2013 فیلم‌های «کریش 3» هریتیک روشن و «قطار اکسپرس چنای» شاهرخ‌خان با فروش‌هایی 320 و 338 کروری، رکورد فروش «3 احمق» را شکستند.

 

اما «دوم 3» عامرخان در‌ آخرین روزهای پایانی سال 2013 دوباره، ورق را به نفع عامرخان برگرداند. اهل فن می‌گویند باید منتظر ماند و دید فیلم تازه سلمان‌خان، در جدول گیشه نمایش سینماها چه خواهد کرد.
 
همین تحلیل گران می گویند از حمایت علنی عامر خان از فیلم تازه سلمان خان شگفت زده شده اند. به گفته آن ها، معمولا چنین اتفاقی در سینمای هند به ندرت رخ می دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-18 18:28

افزودن دیدگاه جدید