کد مطلب: 

1202

تلاش‌های پروفسور کمالی‌پور برای گسترش آگاهی‌های جهانی رسانه‌ها

تلاش‌های پروفسور کمالی‌پور برای گسترش آگاهی‌های جهانی رسانه‌ها

سایت دانشگاه پوردو آمریکا از تلاش‌های پروفسور یحیی کمالی‌پور، رئیس ایرانی دانشکده ارتباطات و هنرهای زیبای این دانشگاه برای گسترش آگاهی‌های جهانی رسانه‌ها در پاییز سال جاری خبر داد.

 

به گزارش سیتنا، در گزارشی که در این سایت منتشر شده آمده است: پروفسور یحیی کمالی پور استاد و رئیس واحد ارتباطات و هنرهای خلاق دانشگاه پوردو، پاییز امسال را صرف توسعه و گسترش آگاهی جهانی رسانه ها کرده است.

 

این سایت در ادامه به تلاش‌های پروفسور کمالی پور، برای ایجاد دانشگاه ارتباطات در مسقط، پایتخت کشور عمان اشاره و آورده است: امکان گذراندن دو سال پایانی مقطع کارشناسی در رشته رسانه در دانشگاه پوردو برای دانشجویان موفق دانشگاه عمانی فراهم شده است.

 

سایت اطلاع‌رسانی این دانشگاه در ادامه گزارش خود به سخنرانی‌های این استاد ایرانی در دانشگاه‌های مختلف عمان و مالزی با موضوعاتی نظیر "رسانه های اجتماعی و تغییرات اجتماعی و سیاسی در منطقه" و " تمایلی جدید در ارتباطات : دیجیتالی شدن در مقایسه با  نسخه چاپی " اشاره و برگزاری پنجمین کنفرانس انجمن جهانی ارتباطات به مسؤولیت وی، در کشور مالزی را یادآور شده است.

 

سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه پوردو مصاحبه آذرماه ماهنامه مدیریت ارتباطات با پروفسور کمالی‌پور را نیز مورد اشاره قرار داده و آورده است: تصویر کمالی پور همچنین بر روی جلد شماره نوامبر 2011 از ماهنامه ایرانی به نام مدیریت ارتباطات، نشان داده شده است. این نشریه، حاوی مصاحبه‌ای جامع با کمالی‌پور در مورد رسانه‌های اجتماعی،  سانسور، روزنامه‌نگاری، تاثیر رسانه‌ها، پروژه‌های جهانی و کتاب زندگینامه وی که به زودی به چاپ می رسد است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-10 11:52

افزودن دیدگاه جدید