کد مطلب: 

11026

اعلام تعرفه‌های خدمات شبکه در سال 93

اعلام تعرفه‌های خدمات شبکه در سال 93

کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، از کلیه فعالان حوزه شبکه‌های رایانه‌ای برای مشارکت در تدوین تعرفه‌های خدمات مهندسی شبکه دعوت کرد.

به گزارش سازمان خبری سیتنا (CITNA.IR)، کارگروه مهندسی شبکه و انتقال داده کمیسیون شبکه سازمان، ضمن اعلام این خبر، از کلیه کارشناسان و فعالان حوزه شبکه دعوت می‌کند تا نظرات و پیشنهادات خود برای تعیین این تعرفه‌ها در سال 93 را ارائه کنند.

موضوع تعیین تعرفه‌های خدمات مهندسی شبکه، چندین سال است که به طور مستمر از جانب سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران (و در دو سال اخیر به طور سراسری و از طریق سازمان نصر کشور) تدوین و منتشر می‌شود. این تعرفه ها که در برگیرنده کلیه خدمات و سرویس هایی است که در حوزه شبکه‌های رایانه ای ارائه می‌شود، به طور سالانه مورد بازنگری و تغییر قرار گرفته و پس از تصویب در اختیار همه فعالان بخش خصوصی و دولتی قرار می‌گیرد.

در همین راستا، کمیسیون شبکه سازمان نصر تهران جهت تدوین تعرفه‌های خدمات شبکه برای سال آتی (1393) کلیه فعالان را به همکاری دعوت می‌کند.

علاقمندان می‌توانند ضمن دریافت تعرفه خدمات سال 92 از پورتال سازمان نصر تهران (tehran.irannsr.org)، دیدگاه‌ها و نظرات خود اعم از پیشنهاد تغییر در قیمت‌ها، پیشنهاد افزودن آیتم و یا ایجاد گروه‌های جدید را به دبیرخانه سازمان ارسال کرده  و یا با تلفن 88734499 تا بیستم آذرماه 1392 تماس حاصل کنند.

همچنین امکان پیگیری روند مراحل در دست اجرا و دسترسی به سوابق کارهای انجام شده در تالار گفتگو و انجمن کارگروه تعرفه خدمات مهندسی شبکه، در پورتال سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران مهیا شده است.

پس از پایان یافتن زمان مذکور، نظرات دریافت شده جمع آوری و پس از طرح درکمیسیون شبکه، برای بررسی و تصویب به هیئت مدیره سازمان نصر تهران ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-27 13:07

افزودن دیدگاه جدید