کد مطلب: 

1092

علت مسدودشدن سایت هاشمی رفسنجانی اعلام شد

علت مسدودشدن سایت هاشمی رفسنجانی اعلام شد

مسوول دفتر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با تایید مسدودشدن سایت آیت‌الله هاشمی در خصوص دلیل این اقدام گفت: چند روز پیش از مدیریت سایت درخواست شده بود که اقدام به پالایش سایت کند و مصادیق پالایش را حذف خطبه‌های آخرین نماز جمعه آیت الله رفسنجانی اعلام کرده بود. 

 

به گزارش سیتنا، محمد هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید مسدود شدن سایت آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سرور اصلی سایت آیت الله هاشمی از طریق شرکت افرانت پشتیبانی می‌شود، پنج‌شنبه شرکت افرانت اعلام کرد که بنا به دستور ابلاغ شده، این شرکت دیگر قادر به سرویس دهی سایت آیت الله رفسنجانی نمی‌باشد و متعاقبا پس ازچند دقیقه، سایت از دسترس خارج شد. 

 

وی در خصوص دلیل این اقدام دور از انتظار تاکید کرد: چند روز پیش از سوی گروهی منتسب به گروه نظارت تارنما ایمیلی روی سایت آیت الله رفسنجانی قرار گرفت که طی آن از مدیریت سایت درخواست شده بود که اقدام به پالایش سایت کند و مصادیق پالایش را حذف خطبه‌های آخرین نماز جمعه آیت‌الله رفسنجانی اعلام کرده بود. 

 

هاشمی ادامه داد: بی‌توجهی مدیریت سایت به این درخواست غیرقانونی و تعجب‌آور، در ‌‌نهایت منجر به از دسترس خارج شدن سایت آیت الله هاشمی شد. 

 

وی در پایان با غیر قانونی خواندن این اقدام، تصریح کرد: این درخواست شرعی و قانونی نبود، علاوه بر این مشخص نیست این دستور از سوی چه کسانی صادر شده است. به احتمال زیاد اقدامات و پیگیری‌های لازم از روز شنبه توسط مدیریت سایت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

 

خبر مرتبط : پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی فیلتر شد 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-12-30 19:52

افزودن دیدگاه جدید