کد مطلب: 

10673

معرفی دو ابزار "مدیریت فرآیندهای کسب و کار و داشبورد مدیریتی" در سمینار رایورز

معرفی دو ابزار "مدیریت فرآیندهای کسب و کار و داشبورد مدیریتی" در سمینار رایورز

سمینار «ایجاد نظام‌های فرآیندمدار با زیرساخت BPMS و داشبوردهای مدیریتی» با حضور جمعی از فعالین حوزه های مختلف کسب و کار (که جهت شرکت در این سمینار، فرم مربوطه را در وب سایت رایورز تکمیل نموده بودند)، بیستم آبان ماه در سالن همایش های رایورز برگزار گردید.

 

به گزارش سازمان خبری سیتنا (CITNA.IR)، در این سمینار نیم روزه، دو ابزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار و داشبورد مدیریتی رایورز معرفی گردیده و به کاربردهای این دو ابزار در راستای کنترل، پایش و بهبود مستمر فرآیندها و نیز همسو نمودن اهداف و استراتژی های سازمان با جریان عملیات پرداخته شد.

رئوس مطالب ارائه شده در این سمینار عبارت بودند از:

 

1- جایگاه و نقش‌های نوین مدیران فناوری اطلاعات در بنگاه‌های اقتصادی

2- آشنایی با «مدیریت فرآیندهای کسب و کار» (BPM)

3- معرفی ابزار «مدیریت فرآیندهای کسب و کار رایورز» (RayBPMS)» (به همراه نمایش خروجی یک فرآیند نمونه)
4- نمایش نمونه داشبوردهای اجرا شده با ابزار داشبورد مدیریتی رایورز (صنعت بیمه، فروش و ...)
معرفی ابزار داشبورد مدیریتی رایورز
و سایر موارد مرتبط

 

در کنار محتوای ارائه شده در این سمینار، حاضرین نیز که از واحدهای انفورماتیک و نیز سازمان ها و روش های شرکت های مطبوع خود در این سمینار شرکت نموده بودند در طول مدت برگزاری با بیان دیدگاه ها و نقطه نظراتشان، بر غنای مطالب افزوده و بحث ها به شکل کاملاً مؤثر و کاربردی (و گاهاً موردی برای آن شرکت خاص) ادامه یافت. برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در انتهای سمینار، حسن ختامی بر این جلسه بود.
 

رضایتمندی افراد حاضر در این سمینار (با توجه به فرم های نظرسنجی تکمیل شده توسط حضار و اظهارات شفاهی ایشان در پایان سمینار که «مدیریت فرآیند کسب و کار رایورز» را نقطه آغازی مناسب برای یکپارچه سازی مجموعه سیستم های عملیاتی و اطلاعاتی فعال و نیز شناسایی گلوگاه ها در سازمان خود عنوان نمودند، نمایانگر این مهم بود که ارائه دهندگان سمینار توانسته اند با ایجاد تعاملات مؤثر در طول برگزاری و نیز ارائه محتوای کاربردی (بر اساس تجارب پیشین رایورز در برگزاری سمینارهای مشابه) رضایت حاضرین را به مباحث نوین مطرح شده در این زمینه جلب نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-12 09:53

افزودن دیدگاه جدید