کد مطلب: 

10394

کودک چهار ماهه‎ی گیلانی هم اکنون نیازمند کمک شما هموطنان عزیز است

کودک چهار ماهه‎ی گیلانی هم اکنون نیازمند کمک شما هموطنان عزیز است

محمدرضا کودکی 4 ماهه فرزند سوم خانواده ای است که متاسفانه بعد از فوت دو کودک دیگر که به دلیل بیماری فوت کرده اند، به دنیا آمده و خود نیز مبتلا به بیماری نقص ایمنی می باشد. مادر محمدرضا تنها خواسته اش سلامتی وی می باشد تا دیگر داغ از دست دادن فرزند را برای بار سوم تجربه نکند.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمدرضا به دلیل بیماری نقص ایمنی اکنون نیازمند کمک برای انجام پیوند مغز استخوان است و تنها ناجی او فردی آلمانی است که با بررسی پزشکان امید است که با انجام این پیوند مغز استخوان این کودک سلامتی خود را به دست آورد و شادی را به زندگی پدر و مادر خود بازگرداند.

 

مادر این کودک در برنامه ای که از تلویزیون در بخش خبر روز گذشته پخش شد، گفت: تنها خواسته من سلامتی محمدرضا است چون بعد از فوت دو فرزند دیگرم دیگر طاقت از دست دادن محمدرضا را ندارم.

 

به گفته مادر محمدرضا هزینه این پیوند استخوان 100 میلیون تومان است که تهیه این هزینه برای این پدر و مادر دیگر امکان پذیر نمی باشد، چرا که بابت درمان دو فرزند دیگرشان کل زندگیشان را فروخته اند.

 

سیتنا از هموطنانی که امکان کمک به این خانواده را دارند خواهشمند است تا با واریز مبلغی به شماره حساب ذیل قطره ای از دریایی شوند که سلامتی را به محمدرضا و شادی را به دل این پدر و مادر نگران به ارمغان آورند. 

 

مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 6037691133328096 یا شماره حساب 0313143191000 بانک صادرات بنام زهره رحمتی (مادر محمدرضا) پرداخت کنند.

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-10-31 19:31

دیدگاه‌ها

تصویر سیتنا 5
احتمالا به دلیل جلوگیری از انتقال ویروس به فرزندشان جلوی دهانشان را پوشاندند
ارسال شده توسط سیتنا 5 در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
چرا چهره اشون رو پوشاندند
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
چرا این پدر و مادر پیش از بچه دار شدن و زمان فوت فرزند اولشان به درمان ریشه ای نپرداختند؟! مسلما هزینه آنهم کمتر بود و هم اینقدر داغ و عذاب نمیدیدند.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید