کد مطلب: 

205051

ارائه‌ی تخفیف در خرید مودم‌های رایتل

اگر مشترک رایتل هستید می توانید مودم های ارائه شده توسط این اپراتور با 10 درصد تخفیف خریداری کنید.
ارائه‌ی تخفیف در خرید مودم‌های رایتل

به گزارش سیتنا، سیم‌کارت دیتای رایتل، ویژه دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات انتقال داده است و از قابلیت دریافت و ارسال پیامک نیز برخوردار می‌باشد. از این سیم‌کارت می‌توان در انواع مودم‌های نسل های نوین ارتباطی رایتل، رایانه‌های شخصی و قابل حمل، انواع تبلت، مودم‌های USB و هر دستگاه هوشمندی که قابلیت اتصال به شبکه 3G/4G را داشته باشد، استفاده کرد.

سیم کارت دیتا و مودم‌های رایتل، مناسب‌ترین گزینه برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند استفاده از اینترنت پرسرعت، محدود به تلفن همراهشان نباشد و ازطریق دستگاه‌های دیگری مانند انواع رایانه‌های شخصی و غیره در هرزمان و مکان با هزینه‌ای مقرون به صرفه به اینترنت پرسرعت همراه دسترسی داشته باشند.

مهمترین ویژگی سیم‌کارت دیتا نسبت به سایر سیم‌کارت‌های رایتل، بسته‌های اینترنت متنوع آن است که در حجم‌های متنوع و با تعرفه‌های مقرون به صرفه‌تر از سایر سیم‌کارت‌های رایتل ارایه می‌گردند. مشترکین می‌توانند مناسب‌ترین بسته را با توجه به نیاز و مصرف خود انتخاب کنند.

مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی، اعتباری و دیتا رایتل می‌توانند مودم دانگل را خریداری نمایند. دانگل با اتصال به درگاه USB رایانه شخصی این امکان را فراهم می‌آورد تا با قراردادن سیم‌کارت رایتل در داخل آن مشترکین بتوانند به‌راحتی و بدون نیاز به تنظیمات پیچیده و زمان‌بر، به اینترنت پر سرعت رایتل متصل شده و از امکانات آن در هر زمان و مکان، حتی در حال حرکت بهره‌مند گردند.

برای اطلاع از تنظیمات انواع مودم‌روترهای رایتل، می‌توانید به راهنمای استفاده از روتر مراجعه نمایید. همچنین برای اطلاع از بسته های سیم کارت دیتا و روتر، به صفحه قیمت مودم روترمراجعه فرمایید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-30 15:59

دیدگاه‌ها

تصویر سینا
سیم کارت رایتل کیفیت تماس صوتی خوب و بسته های پر سرعت اینترنت با قیمت خیلی پایینی داره ارایه میده.
ارسال شده توسط سینا در 07 دى 96 - 13:28

افزودن دیدگاه جدید