کد مطلب: 

194775

شرایط ویژه جدید در جشنواره زمستانی شاتل در سراسر کشور

به دنبال دریافت درخواست‌های مکرر از سوی کاربران در استان‌های مختلف کشور و برای فراهم کردن رضایت مشتریان، از امروز یکی از پیشنهادهای ویژه شاتل که تا کنون مختص شهر تهران بود، در سراسر کشور ارایه خواهد شد.
شرایط ویژه جدید در جشنواره زمستانی شاتل در سراسر کشور

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شاتل، از تاریخ ۷ دی ۹۵ کلیه مشتریان شاتل در سراسر کشور می‌توانند علاوه بر پیشنهادهایی که در روزهای گذشته اطلاع‌رسانی شد، در صورت تمایل پیشنهاد ویژه شاتل شامل ۲۴ ماه اینترنت پرسرعت شاتل (تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه)،۲۴۰ گیگابایت ترافیک (که اعتبار استفاده از ۱۸۰ گیگابایت از این ترافیک تا پایان مدت اشتراک و ۶۰ گیگابایت آن نیز ۳ ماه است)، اشتراک یک ساله اپلیکیشن شاتل اندروید سکیوریتی و اشتراک سه ماهه نماوا و نصب و راه‌اندازی را نیز خریداری کنند. این پیشنهاد تا کنون تنها در شهر تهران قابل ارایه بود.

بر این اساس پیشنهادهای جشنواره زمستانی شاتل از امروز به شکل زیر خواهد بود:

در بخش اول این جشنواره که ویژه کاربران سراسر کشور است پیشنهادهای زیر به مشتریان ارایه می‌شود:

پیشنهاد بی‌نظیر اول که شامل ۲۴ ماه اینترنت پرسرعت شاتل (تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه)،۲۴۰ گیگابایت ترافیک (که اعتبار استفاده از ۱۸۰ گیگابایت از این ترافیک تا پایان مدت اشتراک و ۶۰ گیگابایت آن نیز ۳ ماه است)، اشتراک یک ساله اپلیکیشن شاتل اندروید سکیوریتی و اشتراک سه ماهه نماوا و نصب و راه‌اندازی‌ست، با قیمت باورنکردنی ۱۵۶،۰۰۰ تومان (ماهانه ۶۵۰۰ تومان)  به متقاضیان ارایه می‌شود. همچنین مشتریانی که به مودم نیاز دارند می‌توانند همین پیشنهاد را به همراه مودم بی‌سیم Del 1201 تنها به قیمت ۱۹۶،۳۰۰ تومان دریافت کنند.

در پیشنهاد استثنایی دوم مشتریان می‌توانند ۱۲ ماه اینترنت پرسرعت شاتل (تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه) را به همراه ۱۲ گیگابایت ترافیک و نصب و راه‌اندازی تنها به قیمت  ۱۳،۸۰۰ تومان و یا همین بسته را به همراه مودم بی‌سیم Del 1201 به قیمت باورنکردنی ۵۴،۴۰۰ تومان دریافت کنند.

بخش دوم جشنواره ویژه مشتریان در سایر استان‌های کشور است و شامل بسته‌های ویژه زیر است:

در پیشنهاد اول مشتریان می‌توانند ۲۴ ماه اینترنت پرسرعت شاتل (تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه) را به همراه ۲۲۴ گیگابایت ترافیک (که ۲۴ گیگابایت از این ترافیک قابل استفاده در همه زمان‌ها و ۲۰۰ گیگابایت آن فقط قابل استفاده از ساعت ۱ تا ۸ بامداد است) و نصب و راه‌اندازی تنها به قیمت ۲۴،۰۰۰ تومان خریداری کنند.

پیشنهاد جذاب دوم شامل ۶ ماه اینترنت پرسرعت شاتل (تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه) و ۱.۵ گیگابایت ترافیک به همراه مودم با سیم RU و نصب و راه‌اندازی تنها به قیمت ۲۰،۰۰۰ تومان است.

گفتنی‌ست هزینه مالیات بر ارزش افزوده به قیمت نهایی این بسته‌ها افزوده خواهد شد. همچنین حداقل سرعت دانلود سرویس‌های ارایه شده در این جشنواره، ۱۲۸ Kbps است.

برای مشاهده دیگر جزییات سرویس‌های جشنواره زمستانی شاتل به این آدرس مراجعه فرمایید.
متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل در تمامی شهرهای کشور به جز شهرهای فیروزکوه و سلماس می‌توانند از پیشنهادهای ارایه شده در این جشنواره بهره‌مند شوند.
برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این باره می‌توانید با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره سراسری ۱۵۱۵ یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرید. اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور از این‌جا در دسترس است.
خرید آنلاین

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-30 23:08

افزودن دیدگاه جدید