کد مطلب: 

193057

هر آنچه باید درباره سیم کارت دیتای رایتل بدانید

سیم کارت دیتای رایتل با پیش شماره 0921 ، ویژه دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات انتقال داده بوده و از قابلیت دریافت و ارسال پیام کوتاه نیز برخوردار است.
هر آنچه باید درباره سیم کارت دیتای رایتل بدانید

به گزارش سیتنا، سیم کارت دیتای رایتل را می توان در انواع مودم های نسل‌های نوین ارتباطی (دانگل و رای‌فای)، انواع تبلت‌های نسل‌های نوین ارتباطی، رایانه های شخصی و قابل حمل و تمامی دستگاه‌ها با قابلیت اتصال به شبکه رایتل استفاده کرد.

در حال حاضر شما می‌توانید با استفاده از سیم‌کارت دیتای رایتل از اینترنت پر سرعت همراه نسل بالای اپراتور سوم در حین حرکت و با سرعت‌های مختلف بهره‌مند شوید.

سیم‌کارت‌های رایتل در قطع عادی، نانو و سیم‌کارت‌های دو پانچ ارایه می‌شوند که هر یک با دستگاه‌های خاصی سازگارند.

برخورداری از خدمات سرویس اینترنت نسل چهارم رایتل بدون نیاز به تعویض سیم کارت با قرار داشتن در محدوده پوشش دهی 4G و فعال بودن تنظیمات اینترنت نسل چهارم دستگاه شما در کلیه طرح های رایتل فراهم است.

استفاده از کلیه هدایای بسته آغازین (شامل مکالمه، پیامک، و اینترنت) تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل های نوین ارتباطی رایتل (3G/4G) امکان پذیر است؛ در مناطق خارج از پوشش دهی رایتل، استفاده از خدمات پایه، شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت تحت پوشش خدمت رومینگ ملی (شبکه نسل دوم / 2G اپراتورهای میزبان) و مطابق تعرفه‌های عادی شبکه رایتل (خارج از بسته) میسر است.

بسته‌های هدیه و بسته‌های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته‌ها هستند.

در صورت اتمام هریک از خدمات موجود در بسته (حجم ترافیک عادی، حجم ترافیک ساعات افت مصرف، پیامک و ...)، می‌توانید از سایر خدمات بسته تا پایان مهلت زمان اعتبار آن، استفاده نمایید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-25 00:45

افزودن دیدگاه جدید