کد مطلب: 

17919

عناوینی با ارزش بازی چند صد ساعته!

برخی از بازی های ویدئویی را می توان طی یک بعد از ظهر و تنها در چند ساعت به پایان رساند اما برخی مواقع دوست دارید هرچه بیشتر در یک بازی غرق شده و برای هفته ها و حتی ماه ها آن را تجربه کنید. مشکل این است که بازی های بسیاری وجود ندارند که ارزش چنین توجه چندین ساعته ای را داشته باشند.

 

خط اصلی داستان یا بخش تک نفره اکثر بازی های ویدئویی را به طور معمول می توان پس از 15 ساعت به پایان رساند. اما برخی بازی های ویدئویی از حالت چند نفره پشتیبانی کرده و مکانیک بازی جذابی را ارائه می کنند که بازیکن به ادامه بازی ترغیب می شود. همچنین، برخی دیگر از بازی ها دارای چنان بسته محتوای غنی هستند که می توان صدها ساعت آنها را بازی کرد و هنوز چیزهای جدیدی برای کشف وجود داشته باشند. عناوینی با قابلیت بازی بی انتها از نظر زمان گزینه هایی ویژه و نادر محسوب می شوند. در ادامه با برخی از آنها بیشتر آشنا می شویم.

 

World of Warcraft

 

 

بازی های نقش آفرینی چند نفره آنلاین به منظور جذب گیمرها و بازی کردن برای روزها، هفته ها، ماه ها و حتی سال ها طراحی می شوند. آن چه که توسعه دهندگان این بازی ها را قادر به تحقق این هدف می کند به روز رسانی های مداوم بازی با محتوای هرچه بیشتر است. یکی از عناوین مطرح در این زمینه ورلد آو وارکرافت نام دارد. پس از آغاز این بازی دیگر متوجه گذشت زمان نخواهید شد و احتمالا باید برای انجام کارهای دیگر خود وقت اضافه پیدا کنید!

 

Disgaea 4: A Promise Unforgotten

 

عناوینی با ارزش بازی چند صد ساعته!

 

بازی های استراتژی نوبت‌محور همانند شطرنج هستند اما با لایه هایی اضافی از پیچیدگی. یکی از عناوین مطرح در این زمینه Disgaea 4 است که چهار کاراکتر را در اختیار بازیکن قرار می دهد. اما این آغاز ماجرا است زیرا باید در مسیر بازی اقدام به ارتقا کاراکترها، سلاح، زره، جادوها و ... کنید. با تجهیز هیولاها می توانید از آنها به عنوان سلاح استفاده کنید. در مجموع اگر قصد دارید در تمامی ابعاد این بازی به درجه استادی برسید مسیری طولانی پیش رو خواهید داشت.

 

The Elder Scrolls V: Skyrim

 

عناوینی با ارزش بازی چند صد ساعته!

 

برخی از بازی ها داستان فوق العاده ای را به شما ارائه کرده و سپس مجبورتان می کنند تا یک مسیر خطی را برای به پایان رساندن آن تجربه کنید. اما اسکای‌ریم این گونه نیست. این عنوان گیمر را وارد دنیایی فانتزی کرده و اجازه می دهد تا در آن به کشف چیزهای مختلف بپردازد. در این بازی حتی اگر دوست داشته باشید می توانید از کوه ها صعود کنید. اگرچه اسکای‌ریم دارای خط داستانی است اما هر زمان که بخواهید می توانید خط اصلی داستان را برای تجربه صدها ماموریت جانبی کنار بگذارید. این ماموریت های جانبی از نمونه های ساده تا مواردی حتی هشت ساعته را شامل می شوند.

 

Call of Duty: Ghosts

 

عناوینی با ارزش بازی چند صد ساعته!

 

بخش تک نفره سری بازی های کال آو دوتی طی چند ساعت به پایان می رسد اما بخش چند نفره آن داستان متفاوتی دارد و جایی است که اکثر گیمرها وقت خود را در آن می گذرانند. توسعه دهندگان این بازی مکانیک بازی جذابی را در این بخش به کار گرفته اند تا وابستگی گیمرها به ادامه بازی را افزایش دهند. در کال آو دوتی: گوستز می توانید اقدام به ارتقا سلاح های خود با اضافه کردن اجزایی مانند دوربین و یا نارنجک انداز کنید. با کسب امتیازهای بیشتر می توانید آیتم های بیشتری را آزاد کرده و از آنها استفاده کنید. این سیستم پاداش بازیکن را برای انجام بازی تشویق کرده و به راحتی می توان بش از 100 ساعت به بازی پرداخت.

 

Fallout: New Vegas

 

عناوینی با ارزش بازی چند صد ساعته!

 

این عنوان شباهت بسیاری به اسکای‌ریم دارد اما از ظاهری کاملا متفاوت سود می برد. داستان نیو وگاس در دنیای پس از آخرالزمان جایی که درپوش بطری ها به واحد پول رایج تبدیل شده و موجودات جهش یافته در فاضلاب ها زندگی می کنند، می گذرد. در این بازی می توانید ماموریت های بزرگ و کوچک را انجام دهید و یا تنها در بیابان پرسه زده و حیوانات جهش یافته را با استفاده از یک سیستم مبارزه هوشمند به نام V.A.T.S شکار کنید. آغاز بازی نیو وگاس بسیار آسان است اما کنار گذاشتن آن به چالشی دشوار مبدل می شود.

 

Dota 2

 

عناوینی با ارزش بازی چند صد ساعته!

 

دوتا 2 یک بازی استراتژی آنلاین است که در آن دو تیم پنج نفره تلاش می کنند تا پایگاه طرف مقابل را تخریب کنند. بازیکن ها می توانند از بین 100 کاراکتر که هر کدام دارای ویژگی ها و توانایی های منحصر به فردی هستند و زمان زیادی طول می کشد تا به درجه استادی برسند یکی را انتخاب کنند. برای کسب موفقیت تیم شما باید از تعادل خوبی برخوردار باشد و هر یک از اعضای آن نقش ویژه ای را در استراتژی کلی بر عهده بگیرند. برای یافتن استراتژی های قابل اعتماد می توانید چند صد ساعت مشغول بازی دوتا 2 باشید.

 

Minecraft

 

عناوینی با ارزش بازی چند صد ساعته!

 

ماین‌کرافت یکی از بازی های است که هواداران بسیاری در سراسر جهان دارد. ماین‌کرافت به گیمر اجازه می دهد تا هر چیزی را که می خواهد از بلوک های موجود در بازی خلق کند. اگر جستجویی در اینترنت داشته باشید تا با مخلوقات باورنکردنی در این بازی بیشتر آشنا شوید تقریبا با هر چیزی از شهرها و قلعه ها تا ترن هوایی و ماشین حساب مواجه خواهید شد. شکل گیری چنین نتایجی تنها با اندکی برنامه ریزی و استعداد هنری فوق العاده است.

 

Civilization V

 

عناوینی با ارزش بازی چند صد ساعته!

 

در ابتدای این بازی کنترل گروه کوچکی از مردم را بر عهده می گیرید. هدف نهایی سیویلایزیشن تبدیل قبیله کوچک شما به یک قدرت جهانی است. هر گروه دارای ویژگی های مختص به خود هستند. به عنوان مثال، اگر فرانسوی ها را انتخاب کنید از پاداش فرهنگی برخوردار خواهید شد و یا اگر آلمانی ها را برگزینید از پاداش نظامی سود می برید. انواع مختلف پارامترها مانند تعداد قاره های جهان و تعداد تمدن هایی که با آنها رقابت خواهید کرد توسط بازیکن در این بازی قابل تنظیم هستند. اگر قصد دارید هر آن چه در این بازی ارائه می شود را امتحان کنید به چند صد ساعت از زندگی خود نیاز خواهید داشت!

منبع: عصر ایران

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-25 18:47

افزودن دیدگاه جدید