کد مطلب: 

259237

امکان حذف تاریخچه جستجو گوگل برای کاربران آیفون و اندروید میسر می‌شود

گوگل ویژگی جدیدی را به موتور جستوجو iOS اضافه می‌کند که به سرعت (در ۱۵ دقیقه) آخرین تاریخچه جستجو‌ها را از آیفون پاک خواهد کرد.
امکان حذف تاریخچه جستجو گوگل برای کاربران آیفون و اندروید اضافه می‌شود

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون‌آرنا، نوشت: براساس به روز رسانی جدید گوگل، کاربران آیفون و اندروید می‌توانند تاریخچه جست‌وجو گوگل خود را پاک کنند.

گوگل روز پنجشنبه اعلام کرد: جست‌وجوی گوگل نسخه iOS برای کاربران آیفون در دسترس است، همچنین گفت این ویژگی را، دارندگان دستگاه‌های اندروید در اواخر امسال دریافت می‌کنند.

چگونه تاریخچه جست‌وجوی خود را پاک کنیم؟

ابتدا برنامه iOS Google را باز کنید. روی نمایه خود در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و سپس روی گزینه حذف آخرین ۱۵ دقیقه کلیک کنید؛ بنابراین اگر بدنبال چیزی یا شخصی می‌گردید که نمی‌خواهید کسی از آن مطلع شود، می‌توانید تمام جستجو‌ها را از طریق iPhone خود پاک کنید. Google همچنین برخی از ویژگی‌های جدید را منتشر کرده که محافظت بیشتری به سابقه جستجو متصل به حساب گوگل شما اضافه می‌کند.گوگل می‌تواند تنظیمات شما را مرحله به مرحله بررسی کند، بر این اساس پس از اتمام، با مراجعه به قسمت Security Checkup جست‌وجو‌های اخیر خود را پاک کنید.

امکان حذف تاریخچه جستجو گوگل برای کاربران آیفون و اندروید میسر می‌شود

براساس این گزارش، در صورت فاش شدن گذرواژه‌هایتان و لو رفتن اینکه جست‌وجوهایتان را چندین بار و در چه سایت‌هایی استفاده کرده اید، گوگل به شما این هشدار را می‌دهد که به لطف استفاده از رمزگذاری، هکر‌ها نمی‌توانند آنچه را که شما جستجو می‌کنید را ببینند. همچنین گوگل به شما این اطمینان را می‌دهد که هرگز اطلاعاتی که جستجو کرده اید را به اشخاص ثالث نمی‌فروشد.

گوگل می‌گوید:  هر روز با مرور ایمن Google بیش از چهار میلیارد دستگاه از موتور جست‌و جو آن استفاده می‌کنند، اگر کاربری در  حال ورود به مرور یک سایت خطرناک یا بارگیری پرونده‌های مشکوک باشد، گوگل به آن هشدار می‌دهد.

Google در پایان تصریح می‌کند: تیم‌های ما سخت کار می‌کنند تا سایت‌های مخرب در جستجوی گوگل نشان داده نشوند. هر روز، سیستم‌های ما بیش از ۴۰ میلیارد صفحه هرزنامه را شناسایی می‌کنند که مانع از نمایش آن‌ها در جستجو می‌شود. این‌ها بخشی است که Google را به یک روش ایمن برای جستجو تبدیل می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-07-17 11:02

افزودن دیدگاه جدید