کد مطلب: 

258186

Android 12 Beta بیشترین دانلود در تاریخ اندروید را به خود اختصاص داد

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود با انتشار گزارشی اعلام کرد که نسخه بتای سیستم عامل اندروید ۱۲ این شرکت بیشترین تعداد نصب و دانلود را از ابتدای معرفی این سیستم عامل تاکنون داشته است.
Android 12 Beta رکورددار بیشترین دانلود در تاریخ اندروید شد

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جی اسم ام آرنا، نوشت: مدتی قبل گوگل از نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۱۲ رونمایی کرد و قابلیت‌های جدید این سیستم عامل را به کاربران اندرویدی نشان داد. گوگل از این سیستم عامل و ویژگی‌های جدیدش در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، Google I / O رونمایی کرد.

بیشترین تعداد نصب مختص به نسخه بتا Android 12 است

داو بورک، معاون مهندسی اندروید، درباره این نسخه از این سیستم عامل می‌گوید: "نسخه بتا Android 12 تاکنون توانسته بیشترین دانلود و نصب را داشته باشد و تعداد نصب این نسخه با تعداد نصب نسخه بتای قبل قابل مقایسه نیست. اندروید ۱۲ برای اولین بار در ماه می‌ وارد مرحله آزمایش بتا شد و اولین طراحی مجدد اصلی رابط کاربری طولانی مدت را به همراه داشت. این تکرار جدید Material You نام دارد. این قابلیت مطمئناً باعث جلب توجه و علاقه کاربران به نسخه جدید شده است."

همچنین، چندین سازنده Beta 1 را آماده کرده اند تا زودتر از حد معمول آن را به بازار عرضه کنند، بنابراین نه تنها مالکان دستگاه‌های Pixel آن را دریافت می‌کنند بلکه همه کاربران اندرویدی نیز آن را در دسترس خواهند داشت. گزارشاتی روز گذشته منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت گوگل شروع به ارائه Android 12 Beta 2 برای دستگاه‌های Pixel کرده که آن را با ویژگی‌های جدید حریم خصوصی و سایر تغییرات (به عنوان مثال یک تغییر مشکوک در نحوه عملکرد سریع Wi-Fi) به کاربران این گوشی‌ها عرضه می‌کند.

گفتنی است که با تغییراتی که این سیستم عامل داشته مجموعه‌ای از ابزارک‌های جدید از جمله ساعت و آب و هوا به آن اضافه شده است. رابط کاربری آسان و روان‌تر شده و تغییرات بسیاری از جمله زیبایی‌های بصری نیز به این سیستم عامل جدید راه پیدا کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-06-15 10:50

افزودن دیدگاه جدید