کد مطلب: 

250326

امکان ثبت نام جهت رای‌ دهی انتخابات آمریکا بر بستر اینستاگرام

شرکت فیسبوک به شبکه اینستاگرام مرکزی جهت آگاهی بخشی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اضافه کرد.
امکان ثبت نام جهت رای‌ دهی انتخابات آمریکا بر بستر اینستاگرام

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیشتر شبکه‌های اجتماعی در حال نظرسنجی و طرح سوال درباره برنده ریاست جمهوری کشور آمریکا هستند. به تازگی نیز فیسبوک و زیر مجموعه این شبکه اجتماعی یعنی اینستاگرام، یک مرکز رای گیری راه اندازی کرده‌اند تا از این طریق کلیه اطلاعات لازم و مورد نیاز مردم درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تامین شود.

این مرکز اطلاعات پس از بررسی و تعیین ایالت محل زندگی کاربر، کاربران را به اطلاعات و جزئیات رای گیری در محل زندگی آن‌ها متصل می‌کند و باعث می‌شود افراد درک بهتری از روند انتخاب در محل زندگی خود برسند. این مرکز در ابتدا برای آگاهی بخشی از وضعیت شیوع کرونا در هرکدام از ایالت‌های آمریکا طراحی شده بود و در حال حاضر به دلیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به مرکزی درباره اطلاعات انتخابات تبدیل شده است.

کاربران فیسبوک و اینستاگرام برای دسترسی به این ویژگی‌ می‌توانند از طریق منوی اینستاگرام به مرکز اطلاعات این شبکه دسترس پیدا کنند و ببینند که برای رای دادن در انخابات این کشور ثبت نام کرده‌اند یا در صورت عدم ثبت نام از طریق لینکی که در آن صفحه پیوند داده شده است به وب سایت ایالت خود انتقال داده شوند. علاوه بر این یک گزینه درباره مهلت ثبت نام و امکان رای گیری از طریق ایمیل نیز وجود دارد.

گفتنی است فیسبوک در این منو هشدارهایی درباره رای گیری و خطاهایی که ممکن است در روند آن پیش آید را نیز توضیح داده است.  این بستر فعلا منبعی برای آگاهی بخشی به مردم آمریکا است و به احتمال بسیار زیاد کاربران امکان رای دادن به طور مستقیم در این بستر را نخواهند داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-24 15:34

افزودن دیدگاه جدید