کد مطلب: 

250077

طراحی سیستم نوکیا برای چک ماسک و دمای بدن

شرکت نوکیا سیستم اتوماتی طراحی کرده که از یک دوربین حرارت سنج و آنالیز ویدیویی فوری برای تشخیص نشانه های بیماری کووید ۱۹ و چک استفاده از ماسک توسط افراد استفاده می کند.
طراحی سیستم نوکیا برای چک ماسک و دمای بدن

به گزارش ایسنا، شرکت فنلاندی نوکیا در تلاش برای حمایت از کارکنانی که به محل کار بازگشته اند، این سیستم را مدت دو ماه است در کارخانه اش در چنای هند بکار گرفته و بیش از ۲۰۰ هزار نفر را در این تاسیسات مونیتور کرده است.

این کارخانه که در پی وضع قرنطینه از سوی دولت هند، برای مدتی تعطیل شده بود بیش از هزار کارمند دارد.

آمیت شاه، مدیر بخش آنالیتیک و اینترنت اشیاء نوکیا به رویترز گفت: سیستم نوکیا افرادی که حرارت بالایی دارند یا ماسک به صورت نزده اند را شناسایی کرده و به مرکز فرمان خبر می دهد.

مسائل حریم خصوصی در این سیستم رعایت شده و چهره ها برای عمل به مقررات داخلی، محو شده اند و از یک محل مرکزی مونیتور می شوند.

شاه گفت: کارخانه ها و مراکز تحقیقات و توسعه نوکیا از این سیستم استفاده می کنند و مذاکراتی برای استفاده از این سیستم در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و آسیا و در بخشهایی شامل مدارس و ساختمانهای دولتی وجود دارد.

بر اساس گزارش رویترز، نوکیا اعلام کرده که مشتریان می توانند قابلیتهای دیگری مانند نگهداری دستگاه و تهدیدات امنیتی را به این سیستم اضافه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-10-16 11:42

افزودن دیدگاه جدید