کد مطلب: 

249925

رویداد معرفی هوآوی Mate 40 اکتبر برگزار می‌شود

هوآوی در پیامی رسمی اعلام کرد گوشی جدیدش با نام Mate 40 در ۲۲ اکتبر معرفی می‌شود.
رویداد معرفی هوآوی Mate 40 اکتبر برگزار می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علاوه بر یک پوستر، یک کلیپ تبلیغاتی منتشر شده است که شامل مشخصاتی از لنز Mate 40 است، اما مطلب زیادی در مورد آنچه که قرار است معرفی شود در اختیار مخاطبان قرار داده نشده است. با این حال، بعضی از افراد بر اساس کلیپ و تصاویر منتشر شده، پیش‌بینی کرده‌اند که در هوآوی Mate 40 پیشرفت عمده‌ای در فناوری وجود خواهد داشت. با این حال، ما اطلاعات کمی در مورد Mate 40 داریم که نمی‌توانیم تصور کنیم که چه چیزی در آینده قرار است عرضه شود.

طبق گواهینامه MIIT، در این مجموعه سه مدل Mate 40، Mate 40Pro و Mate 40Pro+ وجود دارد. قبلا اطلاعات کاملا مفصلی از Mate 40 و Mate 40Pro ارائه شده است. برخی دیگر از اطلاعات لو رفته، مربوط به نمایشگر Mate 40Pro است که دو لنز کوچک سلفی در گوشه بالای آن به چشم می‌خورد. همچنین انحنا‌های صفحه نمایش آن بسیار مشخص است. حتی با وجود یک قاب ضخیم NDA، انحنای نمایشگر به طور واضحی قابل رویت است.

از نظر سخت افزاری، انتظار می‌رود سری Mate 40 اولین چیپست Kirin ۹۰۰۰ را ارائه دهد. این ممکن است اولین تراشه ۵ نانومتری با مودم 5G داخلی باشد. با این حال، ممکن است یکی از آخرین تراشه‌های Kirin باشد که البته همه این‌ها حدس و گمان است. همینطور گزارش‌های مختلف در مورد کاهش فروش هوآوی از میزان انتظارات است.

در بخش دوربین، انتظار می‌رود که یک دوربین اصلی ۱۰۸ MP با لنز 9P با فریم آزاد در کنار لنز پریسکوپی با بزرگنمایی نوری ۵ برابر داشته باشیم. سایر لنز‌ها احتمالا یک سنسور ultrawide و ToF خواهند بود. آخرین اطلاعات احتمالی این گوشی مربوط سرعت شارژ حداکثر ۶۶ وات است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-11 14:16

افزودن دیدگاه جدید